pentru palmele mele

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

PUNCT! SI DE LA CAPAT!

Cam asa as spune cand clipele unei relatii sunt deja numarate! fara regrete , fara temeri , fara sperante frante!
in ultima vreme am ascultat atatea povesti sterse " din calendarul sortii"!!! am vazut atatea lacrimii in ochii fetelor ce iubesc si spun trist "L-AM PIERDUT!" ... am auzit atatea strigate disperate de "INTOARCE-TE!" , incat deja mi-e teama sa mai raspund la telefon sau sa ma mai intalnesc cu cineva pentru a mai auzi si vedea aceleasi tristeti neintelese!
e greu ,nimic de spus (oricum , in clipele astea cuvintele cred ca sunt ultimele care ar putea schimba ceva!) , dar nimic imposibil!
imi povestea o fetita frumusica si destul de deosebita aseara ca este jignita la fiecare pas , dar pentru ca-l iubeste nu poate renunta la relatia asta!
nu neg ca am lacrimat , dar in acelasi timp am simtit o furie adanca pentru puterea care ii lipseste de a spune simplu " PUNCT! SI DE LA CAPAT!"
NIMENI NU ESTE DE NEINLOCUIT!!! nimeni pe lumea asta nu merita mai mult decat meriti tu insuti! asta ar trebui sa fie in mintea fiecaruia care simte ca ceva incepe sa scartaie! unele usi s-au stricat prea tare incat sa mai fie buna orice solutie contra "scartaielii" :))
imi spune plangand ca NU POATE! ba da , poti!!!! conteaza sa vrei suficient de mult! si da , e normal sa nu vrei sa ramai fara el , dar daca el nu mai este la fel ca la inceput , atunci pentru ce mai mergi cu el de mana? mana nu mi-o dau oricui! clar! o tin doar pe a celui care ma merita! de ce nu gandesti asa? de ce nu incerci sa te uiti in spate si sa retraiesti clipele in care te strangea in brate si iti vorbea ca celei mai pretioase fete?
incearca sa cauti motivul pentru care astea s-au schimbat , poate este si vina ta! iar daca nu este decat vina lui , explica-i si gata!
e decizia fiecaruia dintre noi ce facem cu viata noastra! nimeni nu este raspunzator pentru ce face altul!
alege sa spui MERIT CEVA MAI BUN de fiecare data cand cel de langa tine nu vede valoarea ta!!!!
alege sa PLECI cand clipele se sparg! nu meriti sa suferi, meriti sa fii CEL MAI FERICIT!
PUNCT! SI DE LA CAPAT!!!
va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica