pentru palmele mele

sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Confuzie



Nu, nu sunt înger! Dacă te uiți mai bine vezi păcatele cum îmi curg din coroana de spini
Pe brațele-mi – aripi lăsate amanet la intrarea în Iad.
Te-ai înșelat! Din ochii mei se dezgheață toate viciile tale
Fac ocean de mizerii în care da Vinci își înmoaie pensulele
Să dea viață Mariei Magdalena.

Nu, nu sunt înger! Când mă atingi îmi tremură dorințele în ochii-ți
Ca unei virgine în așteptarea lui Moș Crăciun
Sunt de fapt transliterația perfectă a bărbatului care ești
În bărbatul care aș vrea să fii
Plină de păcate, mă osândesc la depărtarea de tine
Te-ai înșelat! Nu sunt înger, iar tu
Fă-ți o coroană de spini din canoanele mele
și hai să trăim confuzia asta până la voluptate!

26 ianuarie 2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica