pentru palmele mele

sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Rai fără Iad


Astăzi vreau să fiu IAD. M-am săturat de Rai cum te saturi de femeia ta după ani de conviețuire tacită
Îi știu pe de rost imperfecțiunile, talentele și dezastrele.
mi-e cunoscut surâsul lui când mă întorc obosită de la naștere
glacialul privirii când plec la zămislire.

Nu mă mai dezleagă cu nimic de la fel-ul fiecărei zilei
ca bărbatul căruia îi știu pe de rost replicile, declarațiile de dragoste și pasiunile.

Astăzi vreau să fiu Iad! Să arzi în mine toate tainele, sătul și tu de-atâta asemănare cu ieri
Să rupi toate încercările nereușite de-a scrie vers alb pe suflet negru
să le dai foc cu păcatele mele
și să scrii în mine poemele unui Iad din care a fugit Raiul
de frică.

26 ianuarie 2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica