pentru palmele mele

sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Incursiune în tine


”Dacă n-aș fi luptat în acest vis sigur aș fi visat despre el”  (Adrian Suciu)

Să știi că n-am visat despre vise
m-am întors doar pe partea cealaltă
când ai pătruns în mine strivind desfrânarea.

Nu știi că am luptat fără lupte cu demonii din mine
În fiecare noapte în care eram decât cealaltă
Partea n-am mai reușit să ți-o salvez.

Eu știu că nu visez când în ochii tăi mă lupt cu urletele din mine
Să-mi salvez rațiunea din pumnul tău stâng.

Tu știi că mi-ai furat-o când ...
?
(Acum te întorci pe partea cealaltă)

26 ianuarie 2014



2 comentarii:

  1. adica ti-a tras-o pe la spate si din asa putin ti-ai pierdut capul. of-of

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))))))))))))) daca prostia ar durea, doamne, cum ar urla uniiiiiiiiiiiiii!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

dreptul la replica