pentru palmele mele

joi, 2 iulie 2009

Avem asteptari de la oameni!

am mers mereu pe principiul " ajuta sa fii ajutat!" am crezut mereu ca in viata DZeu nu iti da mai mult decat poti duce si ca mereu vom fi rasplatiti pt cate induram , pt cate platim fara a cumpara , pt cate dam fara a cere ceva in schimb!
am daruit fara sa astept in schimb acealsi dar!
paan aici nimic gresit !
dar a venit clipa sa gandesc putin mai realist si am realizat ca marea-mi gresala a fost aceea ca am crezut ca oamenii pot intoarce favorurile fara a i le cere , ca oamenii sunt de fapt asa cum i-am perceput eu . Nu am vazut ca poarta de fapt ochelari de cal si ca masca tot se da la un moemnt dat la o parte , spre a-si racori putin fata brazdata de nesinceritate!
si apoi , cel mai grav , am gresit crezand ca oamenii sunt asa cum AS VREA eu sa fie! am confundat modurile gramaticale ale firii, fara sa realizez ca de fapt ceea ce imi lipsea mie era tocmai "gramatica aparentei vs gramatica realitatii "
fra sa imi dau seama am scris pe pagininile gandurilor regula de baza a vietii : oamenii sunt ceea ce par a fi! nimic mai nesincer, nimic mai gresit!
si da , le dau dreptate atunci cand ma judeca sau imi spun in fata : tu m-ai vazut asa , eu sunt de fapt altfel!
da, corect! eu am avut impresia ca este cel mai bland si mai intelegator om , el nu mi-a cerut niciodata sa il cred astfel sau sa il omagiez!
nu este vina lui ca eu mi-am creat o parere gresita - dar dureros de dorita - despre el , vazandu-l ca pe un inger coborat din cer doar pt mine!
nu este vina lui ca nu am inteles ca lui ii este imposibil sa inteleaga durerea mea, atata timp cat el insusi nu a trecut prin ea! nu se poate sa intelegi decat daca pasesti pe acelasi pod cu min e , sau cel putin pe unul construit din acelasi material!!!
nu este vina ta ca nu imi intelegi lacrimile la vederea "the nootebook-" ului , atata vreme cat nimic din viata ta nu s-a potrivit cu secventele acelea!
nu este vina ta ca ai lovit toata viata femeile , dar eu am fost prea preocupata cu idolatrizarea-ti :) pentru a-ti vedea agresivitatea mascata in spatele zambetului bland si amagitor!
nu e vina ta ca te-am crezut perfect fara ca tu sa-mi arati perfectiunea altfel decat prin simple vorbe ce le speli la prima ploaie cazuta pe pamantul realitatii!
nu este vian mea , ca naiva fiind , iti cer fara glkas sa fii ceea ce eu mi-am imaginat si nu cred nici in ruptul capului ca ma vei rani vreodata , desi tu imi repeti infinit de sincer " nu suntt potrivit pentru tine!"
nu este vina ta ca ma incapatanez sa nu iti vad fata , si ma multumesc uitandu-ma cu drga la masca pe care ti-ai cumparat=-o pt halloween- ul de anul acesta!
este vina mea ca mi-am trasformat - pt tine, ce-i drept - viata intr-o piesa de teatru pe care ma incapatanez sa o joc fara sa inteleg ca nu mi se potriveste si ca nu sunt suficient de pregatita pentru a aparea in acest rol!!!
to be continued ...:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica