pentru palmele mele

duminică, 12 iulie 2009

cine esti tu ?

cine esti tu , sa cobori in fiecare clipa in mine ,
acest pronume personal la forma neaccentuata
cine esti tu , de ai curajul sa folosesti forme mai adanci ca mine
sa iti accentuezi impactul pe care il ai asupra mea
si sa ramai tot pronume personal ca si mine?
cine esti tu , sa iti vari ochii sub fusta plisata a gandurilor mele
si sa privesti cu nesat vaginul tamplelor mele
fara sa ceri macar permisiunea?
cine esti tu , sa musti cu nesat din carnea gatului meu parfumat cu apa de colinie
si sa nu simti amaraciunea ei ?
cine esti tu , sa imi saruti buzele fara sa-mi ceri voie in somn si sa musti din ele ca din prajitura ta preferata
pentru ca apoi sa pleci fara sa platesti ?
cine esti tu , sa -mi mangai trupul desertaciunilor , bolnav de neimpliniri
si apoi sa-l acoperi cu cearsaful dorintelor
pentru a tanji dupa atingerea ta sfasietoare ?
cine esti tu sa intri intre coapsele viselor mele , sa le patrunzi si sa iesi apoi satisfacut ?
cine esti tu , sa imi arati ca esti ce nu ai fost si ai fost ce nu mai esti ?
12 iulie 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica