pentru palmele mele

miercuri, 1 iulie 2009

mi-e dor ...

dor = stare sufleteasca a celui care tinde , ravneste, aspira la ceva'; nazuinta , dorinta
cam asa este explicat in DEX acest cuvant ...
problema apare atunci cand " dor " nu mai ramane un simplu cuvant gasit in dictionar si explicat de oameni care stiu mai mult ca mine , ci si-a " ofuscat " pentru ca toata lumea a inceput sa-l foloseasca fara sa-i ceara permisiunea si a mers rapid la OSIM sa se intregistreze!
si uite asa DOR a ajuns sa numai fie folosit prin "copy paste " de oricine!
sau cel putin nu in orice situatie!
acum . ca v-am explicat cum sta treaba cu el - nu credeti insa ca eu sunt o varianta a DEXULUI , Doamne fereste! Sunt un simplu Om care abereaza din cand in cand si mai poate inca sa faca haz de necaz atunci cand lumea ii tot cauta medicamente , sperand la o posibila vindecare!- , incep a-mi asterne "aberatia " pe folile inexistente ale acestui mic "caietel de minciuni virtuale "
Mi-e dor de Copilarie ... un dor care ar sari gardul maturitatii daca ar putea pentru a se reintoarce la Inocenta , chiar daca atunci se ruga la Dumnezeu sa il faca mare , sa poata alerga singur , sa poata decide singur , sa poata face si desface fara a da explicatii si a cere voie!
Mi-e dor sa plang pentru ca mama nu mi-a dat voie la concert pentru ca nu are bani si sa nu inteleg cum de este posibil asa ceva ? Colegii mei de clasa cum au bani de la parinti ? este imposibil sa nu ai !
mi-e dor sa rad cu gura pana la urechi de prostia lui Tom , ce nu reuseste niciodata sa-l pacaleasca de Jerry , sa ma ascund sub masa cand mama vine acasa si sa o sperii, apoi sa ii "ard " ceva si lui tata , caci prea s-a invatat sa leneveasca in pat paan tarziu!!!
mi-e dor sa plang pentru 9- le de la limba romana , pe care l-am primit pentru neatentie si sa imi promit ca data viitoare voi primi cel putin un 10 cu felicitari!!!!
mi-e dor sa rad de colega care s-a impiedicat si a cazut in fata baiatului de care s-a indragostit si a rosit pana in varful urechilor!
mi-e dor sa o aud pe bunica strigand puisorii de gaina la masa , vorbind cu cocosul care nu mai conteneste a canta pentru a-i trezi fata , asteptandu-si fetita la poarta cu bratele deschise!
mi-e dor sa ma indragostesc de baiatul cu ochii caprui dintr-a saptea , pe care il cautam cu privirea ori de cate ori suna de pauza, de baiatul cu ochii verzi pe care l-am intalnit la discoteca din satul bunicii , care m-a sarutat atunci cand masina omora de graba o biata pisica ( daca citesti cumva randurile astea , draga baiatule , te rog , aprinde o lumanare pt sufletul bietei pisici!) , de baiatul care imi scria mailuri pline de roamantism , apoi scrisorele ce incepeau cu uluitoarea intrebare " Monica , tu chiar ai 14 ani?" :)
de iubirea- mi platonica ce si-a sapat mormantul in profunzimea fiintei mele , dandu-mi puterea sa scriu poezioare si sa tresar la fiecare vizita a postasului, care imi zambea mereu cand aducea farama de fericire din Alba Iulia!
mi-e dor de Te iubesc -ul tacut pe care-l scriam pe foile ce azi au ingalbenit de atata timp neiertator , apoi pe plicurile care ne erau martori !
de baiatul inalt care si-a inceput "pledoaria" cu un mail care se intitula "Mos Craciun here " :)) si care mi-a strapuns sufletul de copila pentru a-mi aduce ceea ce aduce de obicei Mosul : un dar! DAR NU unul obisnuit, ci acel dar pe care nu-l uiti niciodata! Fiorul unei iubiri adolescentine care te face sa iti doresti ca Mos Craciun sa vina in fiecare an! iar uneori chiar sa fie iarna de 5 ori pe an!!!
mi-e dor de juramintele facute sub cerul verii, de iarna in care am trait povestea zapezii fara sa simt frigul , fara sa ma descalt de cizmulitele inocentei si fara sa ma blocheze nametii durerilor!!!
de 13 -le februarie 2004 , cand am trait inceputul unui amar sfarsit de copilarie!
mi-e dor de sufletul care m-a invatat sa iubesc fara a lua in seama ce spun oamenii , sa daruiesc fara a cere in schimb , sa plang fara sa regreta , sa rad fara a sti de ce ... si a nu conta nimic din ceea ce nu incepe cu Noi!
mi-e dor sa ma trezesc in brate ocrotitoare, sa sarut buze ce le credeam a fi doar ale mele , desi in fiecare zi sarutau altele :) , mi-e dor sa fiu mintita atat de frumos ca sunt iubita , si sa intreb la nesfarsit de ce nu mi se si arata si sa primesc mereu acelasi raspuns " DACA NU TE IUBESC CUM VREI TU , NU INSEAMNA CA NU TE IUBESC!"
mi-e dor sa mai fiu naiva si sa mai cred in vorbe goale ca intr-o Biblie scrisa special pentru mine!
mi-e dor sa fiu copil si sa mai alerg desculta dupa ... nimicuri!!!
si tot asa ... dorul ramane Dor pana cand vor desfiinta DEX- ul , iar atunci va asigur ca eu voi inventa altul!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica