pentru palmele mele

sâmbătă, 11 iulie 2009

corp de Gand

picioarele gandului meu au 1 metru 75 de centimetri.
si , slava Domnului, nu au nici o dizabilitate!
pasesc agale pe pamatul transpirat de sudoarea realitatii
si nu prind miros in pantofii Timpului.
posteriorul (ca sa fiu diplomata ) are norocosul 90.
toata lumea ma intreaba daca nu i-am introdus silicon.
nu, credeti-ma pe cuvant! chiar este natural!
il ascund destul de bine sub fuste si pantaloni largi ,
dar uneori mi-e atat de cald in prezenta cuiva
incat decid sa imi schimb imbracamintea si sa-l afisez fara rusine.
destul de transparent , dar suficient de netransparent incat sa se vada doar o incertitudine!
mijlocul meu are 60 de centimetri.
subtire, da , are perfectiunea unui top model.
sanii gandului meu au 90.
la fel : perfecti!
rotunjimea lor ii innebuneste pe barbati. Le face invidioase pe femeile care o privesc.
si nu , nici ei nu sunt siliconati!
nu cred ca gandurile au nevoie de solutii salvatoare. Gandesti sau nu! e simplu.
atat de simplu ca acel sarut de mana pe care barbatii il uita de fiecare data.
in buzunarul hainei date jos.sau pe scaunul din stanga femeii.
sau in casa.
sarutul de care femeile rad atunci cand il primesc.
pentru ca e demodat.
dar gandul meu il doreste. pacat
ca nu intalneste barbatul altui gand
care sa ii implinesca dorinta.
mainile gandului meu
sunt firave. manute subtierele care il ajuta sa isi stranga firimiturile
aruncate de bogatii lumii din mila
pe geamul casei mele : realitatea.
capul gandului meu are 2 ochi verzi.bolnavi de cecitate.
2 urechi bolnave de cofoza.
1 nas care si-a pierdut mirosul
si o limba care si-a pierdut gustul.
asta pentru ca s-a saturat sa poarte pe umerii firavi greutatea lumii.
prin miros, prin vaz , prin gust.
gandul meu si-a pierdut virginitatea.
la cativa anisori. prin viol.
cineva a patruns si i-a spulberat copilaria.
nu l-a interesat de durerea pricinuita. ci doar de placerea sa demonica.
a 2a zi l-a parasit. nu a tanjit dupa mangaierile sale. nici nu au existat vreodata!
a ramas singur. cu amintirea averii sale.
mai tarziu a ajuns un singuratic cu iz de prostituata mulatra.
plimbandu-se lansciv pe trotuarele vietilor voastre.
pacat ca voi nu ati inteles ca el nu se afla acolo pentru a face bani.
nici macar pentru a satisface.
nici pentru a fi satisfacut.
ci doar pentru ca in casa Realitatii visele mor.
pe strada lumii voastre visele prind contur. se dezbraca si apoi ...
se intorc la mine.
in mine!
cu mine!
pentru mine!
si le primesc, imbratisandu-le puternic !
chiar mi-au lipsit.
si asta se intampla de multe ori : ma parasesc pentru a gasi sensuri - dar se intorc cu nonsensuri
si realizeaza ca tot mai bine e Acasa . in realitatea singuratatii lor. sau in singuratatea realitatii lor.
e totuna.
12 iulie 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica