pentru palmele mele

duminică, 12 iulie 2009

imi zgarii inima cu gheare de pisica

imi zgarii inima cu gheare de pisica
lasand urme de sange pe trupul vertebrelor
de fiecare data cand te reintalnesc pe cararile gandurilor mele ,
tragi dungi late pe carnea plina de cheaguri
lasi dare de sange pe camarutele ventriculelor .
cred ca iti place durerea pe care o provoci .
si mai rau ai inceput sa imi injectezi acesta placere .
imi zgarii inima cu gheare de pisica ce
cresc la fiecare reintalnire si se ingroasa .
pentru ca durerea sa fie mai profunda si mai adanca .
pentru ca tu sa poti sa introduci mai adanc dorinta de te pastra in mine ,
implinirea pe care o simt atunci cand te revad si
durerea pe care o simt cand imi intorci spatele si pleci !
12 iulie 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica