pentru palmele mele

duminică, 12 iulie 2009

te-am ingropat deja in mine

ai invatat fara sa vrei , dar nevoit , sa te dedublezi .
sau sa te multiplici . alege tu varianta care iti place .
intr-o zi de vara , de iarna sau de toamna , nu mai retin ,
in orice caz nu era primavara!
ai disparut din viata mea ca un stranut pe care il inabus in pumnul fiintei mele .
nu te-am mai vazut , nu te-am mai auzit , nici nu am mai auzit despre tine .
am ajuns pe un pat de spital , intr-o camera cu grilaje , - parea mai degraba inchisoare -
cineva imi baga in vene perfuzii cu sange albastru si ma miram ca nu simt nici o durere .
ma miram ca dupa ce m-am trezit nu imi era dor de tine . nu vroiam sa te simt . nu te chemam .
nu intrebam unde esti , de ce nu vii !
mi s-a spus apoi ca lesinasem . fusesem gasita in agonie pe patul din stanga al camerei mele de camin .
dar eu nu-mi amintesc nimic .
hm , ciudat !
intr-un tarziu am simtit o greutate in partea stanga . apasa dureros de tare .
m-am uitat inauntrul meu si am vazut chipul tau .
varat in groapa inimii mele . nu erai mort , nu erau bolnav , nu plangeai .
iti traiai viata ca un om normal .
mi-am amintit apoi cum te-am luat intr-o noapte de pe strada si te-am ingropat fortat in mine ,
fara sa te omor , fara sa te ranesc .
te-am facut de 2 ori TU pentru a nu ramane fara tine .
acum iti traiesti pasiunile , iubirile si viata se parat de mine , dar in mine !
ti-ai construit o casuta in coltul drept al inimii mele si ti -ai sculptat din atriile si din ventriculele ei un avion
ai invatat sa-l pilotezi si esti fericit !
ma bucur .
ca traiesti fara sa stii . in mine!
12 iulie 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica