pentru palmele mele

sâmbătă, 11 iulie 2009

gradina mea zoologica

sunt patron.
mi-am deschis de curand o gradina zoologica - o aveam demult , dar acum am avut bani pentru infiintare-.
nu i-am castigat cinstit. ci clonand carduri.
bancomatele lumii voastre nu sunt suficient de destepte pentru a se prinde de poata.
dar asta nu conteza acum.
ci faptul ca am multi vizitatori.
parintii isi aduc de mana copii , plictisiti de atatea jocuri pe calculator.
mangaie animalele. dar cel mai mult le plac maimutele.
cica seamana cu oamenii .
si le dau sa manacce tot ce este mai bun.
zic : mai , a dracului maimuta , de unde are bani sa-si cumpere banane?
mi-aduc apoi aminte ca daca se trage din om - asa se spune mai nou , da!-
a invatat de la mine sa fie infractoare. clonoeaza si ea carduri.
si cumpara de la copilasi banane.
cand trec prin dreptul leilor se sperie groaznic. se ghemuiesc la pieptul parintilor
de le plangi de mila.
in zadar le explic ca nu vor scapa de acolo. copiilor le este teama.
ce-or avea cu el? saracul , doar se apara! d-asta scoate acel zgomot.
in fine. cand ajung in fata tigrilor isi intreaba parintii de ce au petele acelea pe ei.
parintii le explica " asa i-a dat dumnezeu ". eu as mai adauga si " ca sa nu mai cheltuiasca bani pe tatuaje"
de zebre sunt pur si simplu fascinati : pentru ca arata ca la semafor!
corect, da, toata lumea le calca in picioare, numai ca semaforul le odihneste!
dumnezeu sa te binecuvinteze, dle inventator de semafoare! salvezi de la moarte bietele zebre de strada!
cand se intalnesc cu elefantii sunt mirati de inaltimea lor. dar se sperie de trompa cu care ii pot stropi.
si parintii rad. caci elefantii nu au apa in ele.decat in desene animate.
da, intr-adevar , minciunile nu ne stropesc niciodata sufletele pentru a ni le racori pe canicula.
doar le inneaca. de ce oare nu suntem si noi la fel de destepti ca si copiii, sa realizam ca trompele nesinceritatilor sunt foarte periculoase?
cred ca pentru ca nu s-au inventat desenele animate pentru adulti.
si uite asa , dupa multe tururi se incheie programul afacerii mele.
cand ajung insa acasa si numar banii ma intreb ce voi face cu ei!
cum sa castigi atatia bani din animale?
unde mai pui si ca unele ii si sperie pe bietii copilasi!
dar de fapt nu este vina mea! oamenilor trebuie sa le dai mereu ce vor.
chiar si cu trompa!
gradina zoologica de care vorbeam este gandul meu!
descifrati enigma!
11 iulie 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica