pentru palmele mele

vineri, 31 iulie 2009

judecata

Lumea ne judeca . Dupa zambet , dupa tristete , dupa suras , dupa lacrima, dupa spusele celorlalti!
Lumea ma judeca :) dupa tacere , dupa vorbe, dupa nimicuri , dupa multe si putine pe care le fac sau le spun , pe care nu le fac sau nu le spun . Niciodata sau la timp .
Lumea ne invidiaza si ne uraste . Pentru ca suntem mai buni ca ei , pentru ca suntem mai frumosi ca ei , pentru ca facem mai mult ca ei .
Lumea Ma uraste . Pentru ca altii ii mint .Pentru ca aleg sa creada vorbele lor decat sa aiba rabdare sa ma cunoasca . Pentru ca sunt atat de slabi incat vad doar aparenta . Acestor oameni nu am ce sa le spun :) Nici nu merita efortul :)
Lumea face diferente intre oameni . Nu pentru ca ar exista , caci in fata lui DUMNEZEU toti suntem la fel , ci pentru ca cei slabi traiesc din barfa si minciuna , iar cei puternici sufera in ei si aleg sa taca. Dar intotdeauna ies invingatori in fata Lui .
Lumea rade de noi . Pentru ca suntem prosti , pentru ca suntem urati , pentru ca suntem saraci , pentru ca suntem altfel decat ei .
Lumea rade de mine . Pentru ca nu schimb barbatii ca pe sosete , pentru ca nu merg in cluburi si nu beau Tequilla . Pentru ca nu fac cadouri lenjerii de pat si servicii de cafea , ci puzzle- uri si diverse nimicuri personalizate . Pentru ca nu pun accent pe valoare materiala , ci pe suflet .
Lumea ne injura . Pentru ca trecem strada regulamentar cand ei se grabesc , pentru ca ne incaltam inadecvat anotimpului , pentru ca sunam cand ei au ceva important de facut .
Lumea ma injura . Pentru ca sunt corecta si nu "pupincurista " ( a-mi fi scuzata de mii de ori expresia!!!) , pentru ca nu vreau sa fiu in centrul atentiei , pentru ca stau in umbra si vorbesc doar cand sunt intrebata .
Lumea ne vede , dar nu ne intelege . Pentru ca desi vorbim aceeasi limba , ei nu inteleg sensul realitatii , ci doar al aparentei . Pentru ca se imbraca in mov pentru ca " e la moda " , nu pentru ca li se potriveste . Pentru ca privim in alte parti cand ei se asteapta sa privim doar la ei .
Lumea Ma vede , dar nu Ma intelege . Pentru ca vorbesc prin cuvinte scrise mai degraba decat prin vorbe care zboara , pentru ca intotdeauna cauta sa vada ceea ce vor , nu ceea ce ESTE. Pentru ca desi STIU cine si cum ma percepe , tac si tin in mine realitatea . Pentru ca nu am de ce sa dau explicatii .
Si cam asa suntem Noi . Cam asa ne trec vietile . Azi barfind , maine fiind barfiti . Fara sa realizam ca sunt lucruri mai importante de judecat , de ras , de spus sau de orice ...
Azi am luat vacanta . Fericire ! Nu ? Da , cam asa ceva s-ar traduce . Depinde insa cum o privim fiecare . Ma uitam la Luca si nu aveam curajul sa vorbesc . Un ingeras care nu stie ce inseamna sa barfesti , sa minti , sa furi , sa ucizi , sa faci rau fara ca altii sa-ti fi facut .
Vorbea , radea , ne zambea , ne striga , ne asculta , ne spunea tacut " INVATATI SA PRETUITI LUCRURILE SIMPLE , NU CAT DE APRECIATI SUNTETI !"
Am luat vacanta . 1 luna de zile voi fi departe . De Bucuresti , de serviciu , de oamenii de aici , de magazinele si aglomeratia nebuna . Departe de Luca .
E bine , dar si rau fara el . Sau trist . Sau nefiresc . Si nu e vorba de obisnuinta . E vorba de SIMPLITATE . E vorba ca am invatat sa pretuiesc zambetul lui mai mult decat orice . Am invatat ca atunci cand mi-e greu trebuie sa ma gandesc la el si sa imi spun " daca acest ghem de omuletz ne poate suporta "ifosele" si cerintele 8 ore pe zi , eu de ce nu as putea suporta nedreptatile care imi sunt facute? Si lui i se pare nedrept sa asculte in fiecare secunda de noi , sa isi rupa din timpul si din fericire sa de copil pentru a ajunge mai tarziu sa fie MAI BUN . Dar intr-o zi ne va multumi .
Daca el poate , eu de ce nu as putea sa ascult si sa tac , sa las si sa iert? pentru a ajunge , mai tarziu si mai buna ?
si uite astfel reusesc sa razbat la fiecare nedreptate , la fiecare minciuna si la fiecare rana care mi se face .
uite asa reusesc sa plec in vacanta cu gandul ca surasul lui ma va face mai buna , mai increzatoare si mai puternica .
e greu sa ma intelegi , strainule ce citesti ! nici nu vreau si nici nu pot sa te conving sa fii mai bun facand exact ce fac si eu , stiu ca nu voi reusi!!! dar macar las scris . Poate intr-o zi vei intelege ca nu prin minciuna si nedreptate vei razbate !
adevarul va iesi mereu la iveala . mai devreme sau mai tarziu !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica