pentru palmele mele

miercuri, 15 august 2012

Bărbatul nimănui

Mă uit la cer. Apoi la tine. Diferenţe nu există decât spaţiale. Sunteţi defective de plural. Nu există decât un singur cer. Există decât un TU.
Existaţi fără timp şi loc. Sunteţi aici şi acum.
Mă uit la tine şi apoi la cer. Tu lângă mine, cerul deasupra. Amândoi împlinindu-mi vise. Şi spulberând regrete.
Mă uit la voi şi nu mă satur. Niciunul nu îmi dă nimic. Doar dreptul să trăiesc.
Ridic privirea şi văd cum îmi ţeseţi, gratis, pânza împlinirii cu degetele sufletului.
Te văd pe tine zâmbind, cu siguranţa de a mă avea doar pentru tine, fără pluraluri de gen masculin.
Te văd privindu-mă cu dorinţa de a-ţi dărui nebunia şi gingăşia tinereţii mele, pumnul de suflet pe care l-am strâns atâţia ani şi din care am dat un sfert.
Te văd mângâindu-mi visele. Le faci să se topească la soarele buzelor tale şi să îşi piardă minţile în pădurea dorinţelor.
Mă uit la mine.
Cu cearcăne de nesomn, cu buze tremurânde de tine, cu ochi fără lumină, cu urechi fără sunet.
Sunt plină de tine.
"Bleago, te-ai îndrăgostit!"
M-am topit, nu m-am îndrăgostit. M-am topit în focul vorbelor tale; minciuni dulci, cu gust de ciocolată amăruie. Puteam să mă sting oricând. Dar de ce?
M-am topit cu o sete nebună de iubire. Aceea pe care nu am mai trăit-o demult, atât de demult, încât nici nu-mi amintesc cum era să iubeşti.
"Sunt al tău!"
Nu eşti al meu, eşti al nimănui. Eşti al tuturor celor ce cred în iluzii. Al meu vei fi când voi fi doar eu. Când te vei topi privind la cer şi mă vei vedea acolo, aşteptându-te în Rai.
Până atunci "al tău" nu este egal cu "al meu".
"... te credeam puternică. Cel puţin nu arăta cât eşti de îndrăgostită!!! Prefă-te!"
:) N-am să mă prefac niciodată. Asta ar însemna slăbiciune, nu tărie. Ar însemna să-mi fie frică să trăiesc. Să mă tem de mine. De mine nu mi-a fost niciodată frică. Pentru că niciodată nu mi-am vândut iubirea. Nici trupul şi nici sufletul.
Am dăruit. Şi de nu-ţi ajung, nu mi-e frică de neajuns.
N-am să-mi vând niciodată realitatea pentru o clipă de aparenţă.
Sunt a ta.
Dar într-un mod în care nu mă împart.

15 august 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica