pentru palmele mele

duminică, 26 august 2012

Mi-am implinit visul. Ce urmeaza?

"Îmi place să mă visez rege, dictator, actor mare. E pentru mine o fericire fără seamăn, singura
fericire".
"Dar nu încerci niciodată să ajungi ceea ce visezi?" îl descoase ea."Nu ştiu dacă atunci mi-ar mai plăcea!"
(Prostul- Fulda)

Am visat să-nceapa totul cu un dans. În stropi de ploaie. Privind la cer. Şi-apoi zburând.
Plângând de fericire în braţe care să mă strângă şi să-mi promită cu vorbele lor sigure că nu va fi ultima dată.
Am visat "Te iubesc!"-ul spus în clipa iubirii, care să nu dea saţietate.
Am visat trecerea peste reguli.
fericirea supremă, trăită cu ochii închişi, în dimineţi care cântă în locul deşteptătorului.

Am visat să-mi ceară să-i simt iubirea chiar când nu mi-o spune.
Am visat să aud că sunt frumoasă pentru ceea ce sunt, nu pentru ceea ce am.
Am visat tot ce trăiesc.

Ce urmează?

26 aug 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica