pentru palmele mele

joi, 2 august 2012

LA MULTI ANI, Miky!!!

La ceas fara ceas iti multumesc pentru fiecare clipa pe care ti-ai smuls-o din timpul asta care nu se mai intoarce niciodata, pentru a fi langa mine! multumesc pentru grija purtata in clipa de nesomn, in secunda de teama. multumesc pentru ca nu mi-ai judecat tacerile, pentru ca nu mi-ai certat vorbele, pentru ca mi-ai calmat tremurul, pentru ca mi-ai salvat demnitatea! Multumesc pentru ca sufletul asta care de atatea ori a fost tradat si strapuns nu a fost pentru tine inca o tinta pentru care sa primesti premiul cel mare. Multumesc pentru ca, desi rece si nepasatoare, cum par, mi-ai privit ochii si mi-ai citit vorbele si ai preferat sa analizezi, in loc sa judeci. multumesc, Miky! pentru mandria pe care m-ai facut sa o simt pentru ca SIMT, pentru ca VREAU SA IUBESC si nu o arunc la gunoi. Multumesc pentru ca mi-ai aratat partea aceea de Mine pe care o ascund in fata sufletului de barbat, din teama de a nu suferi. din nou si din nou! Multumesc, Miky, pentru ca, desi cu sufletul scrum si cu lacrimile curgandu-mi pe inima, mi-ai pansat ranile cu vorbe pe care nu am cum sa le mai pot uita! Multumesc pentru ca sunt - pentru tine- sufletul acela sensibil, pe care l-ai descoperit, oricat de mult incerc eu sa-l acopar. Multumesc pentru ca imi amintesti ca sunt OM, chiar daca imi ascund trairile si nu stiu sa privesc in ochi atunci cand iubesc. sau o fac prea rece. multumesc pentru ca ai aflat ca in spatele rasului meu, in spatele glumelor si al vorbelor nebune se ascunde sufletul care are atatea de daruit! Multumesc pentru ca esti acolo pentru mine! Nu-ti spun vorbe mari si urari de de toate:). doar iti multumesc. Si e de ajuns!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica