pentru palmele mele

sâmbătă, 11 decembrie 2010

“Eu sunt excepţia care te confirmă!”

Nu am dorit niciodată să fiu excepţia, mereu REGULA!
Pentru că e mai sigur. Cică!:))
Se zice că atunci când eşti regulă se ţine cont de tine.haha!
Chiar aşa!
Iar atunci când cineva o încalcă, cel puţin se încearcă să fie pedepsit.
Deci regula tot regulă rămâne! Cică !
Din nou ... haha!
Scrisă, nescrisă, e literă de lege!:) tot cică !
Deci al dracului de cunoscută!:)
Mirobolant de rostită. 
Dar AERIAN de încălcată (nu însă călcată!):P atunci când în joc intră Excepţia.
Necunoscută, imprevizibilă, nerostită. Cel puţin aceste 3 caracteristici o fac demnă de Dex-ul „neliterar”:P
Şi pentru că e vorba de mine ...
.. confirmă-mă, altfel nu vei mai fi excepţie!!!:))
(Nu am nevoie de martori!!!)

12 dec 2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica