pentru palmele mele

duminică, 12 decembrie 2010

Te-am iubit pe tine
- Crinei-

Fără cuvinte. Fără cântece. Fără aplauze şi fără vise.
Cu DA.Cu NU. Cu POATE. Cu OARE? Cu DE CE? Cu CÂND? Cu UNDE?
Fără teamă, fără remuşcări, fără întrebări, fără răspunsuri.
Doar CU inimă învechită.
Te-am iubit pentru că nu am căutat explicaţii, pentru că nu am întrebat dacă se poate, pentru că nu te-am întrebat dacă îmi dai voie, pentru că nu m-a interesat.
Te-am iubit pentru că mi-ai sărutat tremurul gândurilor, pentru că mi-ai îmbrăţişat dorinţele şi le-ai încălzit, pentru că mi-ai strâs în palmele tale lacrimile, le-ai făcut gheaţă şi le-ai ars apoi pe rug.
Te-am iubit pentru că ai traversat pe roşu pentru a ajunge la mine atunci când ai sperat că şi la mine se va schimba în roşu şi îmi va fi teamă să trec. Şi voi rămâne pe loc. Şi voi trăi.
Pentru că n-am avut indiferenţă de dăruit, orgolii sau vise. Doar Iubire. Ţie.
Pentru că m-ai salvat atunci când încă nu se inventaseră liniile verzi, pentru că mi-ai adus când toţi îmi luau, pentru că mi-ai rupt atunci când toţi îmi lipeau. Durerile.
Te-am iubit în vremea holerei de inimi, pe timp de război cu sufletele.
În timp trecut. Pentru prezent şi Viitor.
Sau NU! 

PS: Draga mea, chiar şi iubirea are termen de valabilitate! Luptă să ai, sau fugi şi nu te mai întoarce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica