pentru palmele mele

vineri, 10 decembrie 2010

exista putere

Există putere

Să urc, să cobor, să fiu, să NU fiu!
Există putere să rup, să culeg, să ajut, să iubesc, să iert, să dăruiesc, să cobor, să trăiesc!
Există putere să mă întorc şi să merg înainte, ori de câte ori inima îmi strigă.
STOP sau ÎNAINTE!
Exist Eu! Pentru că am învăţat să lupt, să rabd, să cred, să TRĂIESC!
Nu în lumea viselor, ci în realitatea care cândva îmi rupea în bucăţi speranţele.
Există putere să FIU Eu!
Să recunosc, să ascund, să merg, să alerg, să Mă ascund, să Mă găseşti!
Există putere să calc în picioare temeri, să arunc la gunoi neîncrederi, să tai neîncrederea, să alung deznădejdea.
Eu ştiu că există putere să POŢI!
Există putere să fii Tu, să iubeşti, să asculţi, să clădeşti, să ierţi, să pleci, să vii!

11 dec 2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica