pentru palmele mele

marți, 14 decembrie 2010

multumesc, Adi!

- lui Adi Duloiu

:) multumesc ar fi de ajuns cu siguranta! :) dar nu-s atat de simpla precum par=)). nu degeaba spui ca-s atat de complicata!:)
multumesc pentru ca talmes-balmesul din viata mea (sa stii ca talmes - balmes este un fel de omleta) :))nu ti-a afectat colesterolul=)) (e facut din toate ingredinetele grase osibile!=)), pentru ca ai avut rabdarea sa taci cand am vorbit ca o moara stricata, ca m-am purtat ca un copil care se trezeste dimineata cu fata la cearsaf si cometeaza intr-una:)). iar tu nu m-ai trimis la colt:))
multumesc pt ca desi nu intelegi nimic din ce scriu in randurile acestui blog,si nu intelegi sensul pt care el exista, totusi citesti si intrebi scurt "ce ai vrut sa spui?" apoi taci cabnd raspund la fel de scurt "don't ask!"
:))
multumesc pt ca atunci cand primesc mailuri de la necunoscuti care ma fac cu ou si cu otet pt ca am curaj sa cer, tu nu intelegi de ce imi pierd timpul explikandu-le ceea ce nu vor intelege!:))
multumesc pt increderea pe care o ai ca nu-s praf, ci doar putin ... (si taci!)=))
ca .. crezi ca exista prietenii intre barbati si femei=))!
la dracu!=))
ps: daca ciocolata aia n-a ajuns la vreun "caine aviator" dai 10 in loc=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica