pentru palmele mele

sâmbătă, 11 decembrie 2010

Replică la „Prejudecăţi”

Răspunzându-i unui domn „demn” de tot respectul pentru frumoasele cuvinte pe care mi le-a adresat în e-mail – evident, neavând demnitatea necesară să o facă pe blog, unde era clar public.:)
1)„Domnişoară dragă, dă-mi voie să îţi spun că nu e vorba că nu suntem în stare să avem ceea ce ne dorim, ci uneori chiar nu putem să avem. Pentru că şi dacă ai acel bărbat de care vorbeşti tu după 10 ani, îl vei avea doar pentru puţin timp şi te înjoseşti!"
Domnule deloc drag, cu permisiunea mea şi doar a mea te asigur că este vorba strict de faptul că NU SUNTEM ÎN STARE, nicidecum de NEPUTINŢĂ.
NU avem pentru că suntem INCAPABILI, pentru că exact prejudecăţile de care vorbeam nu ne lasă să luptăm. Tocmai ceea ce spui dumneata atât de sigur „TE ÎNJOSEŞTI!” este cel mai INCAPABIL mod de a privi lumea!
Cu tot respectul ţi-o spun! Crede-mă pe cuvânt că puţin îmi pasă de părerea dumitale despre timpul pe care îl voi petrece eu lângă cel pt care lupt 10 ani. (hai să-ţi zic un secret: pot să lupt şi 11 !!!HA!)
Iar A LUPTA înseamnă „a se strădui să obţină ceva” - vezi DEX onlione, te rog!, nu A SE ÎNJOSI (vb. 1. v. ploconi. 2. a umili, (înv.) a micsora, a rusina, a smeri, (înv. fig.) a mortifica. (De ce îl ~ în acest hal?) 3. a (se) degrada, a (se) dezonora, a (se) umili, (fig.) a (se) coborî, a (se) scoborî).
Compară şi vezi diferenţa!:P
2)”sticla de vin o desfac numai beţivanii, ei sunt disperaţi să afle ce e înăuntru. Deci tu eşti alcoolică şi deci nerealistă dacă vrei să defaci ceva despre care nu ştii nimic. Dacă e otravă acolo?”
A)O sticlă de vin desfac ÎNDRĂGOSTIŢII atunci când simt că dragostea lor are nevoie şi de puţină „amărăciune”. (încerci degeaba să faci pe filosoful cu mine, nu ai şanse să îmi dărâmi concepţiile! Vezi dumneata, tocmai pt asta Eu voi avea acel bărbat dupa 10 ani sau după 11, sau după 15, etc), în timp ce dumneata vei trăi cu incertitudinea de CUM AR FI FOST DACĂ ...?)
B)NU ŞTII psihologia alcoolului :), din moment ce spui că alcoolici nu sunt realişti! Ba sunt al dracului de realişti, crede-mă! Numai că rămân cu alcoolul tocmai din cauza unora ca dumneata, care nu ştiu să foloseasca principiul recompensei pozitive – hai să ne batem în concepţii şi analize comportamentale dacă tot ai Necurajul să îţi faci public e-mailul!:)
C) DA, sunt ALCOOLICĂ, şi nu ANONIMĂ. Şi mai sunt şi demnă pe deasupra, recunosc foarte clat că sunt dependentă de ÎNCREDEREA ÎN MINE! DE DORINŢA DE A AVEA CE MI SE POTRIVEŞTE! ha!
D)otravă să fie, domnule, otravă am spus!:)) Dar eu măcar voi şti gustul ei. Şi voi trăi să ţi-l destăinui şi dumitale!
3)"cum să fii mândră că ai avut cel mai bun vin, dacă după ce îl bei îţi dai seama că s-a terminat? Dacă e bun nu se termină niciodată! Aşa că bărbatul de care vorbeşti- pt ca sigur e bărbat – doar s-a folosit de tine!"
Ai auzit de nunta din CANA GALILEII? :)) nu sunt Isus, dar sunt dumnezeul propriei mele fiinţe! De MINE depinde dacă mai adaug vin în butoi după ce celălalt s-a terminat! Nu prea înţeleg cum se poate folosi de mine, dacă eu l-am băut, dar mă rog, asta e altă problemă pe care nu vei fi cu siguranţă capabil să o rezolvi!:)
„sigur e bărbat!”” – da, într-adevăr, este bărbat, dar trebuia să nu fac referire la femei, pt că observ că cel puţin unul dintre bărbaţi este de fapt FEMEIE (fara urma de femimnitate, insa!) – DUMNEATA!(adică eşti slab, incapabil, fricos)
4)"normal că trebuie să fii curtată!şi nu sunt de modă veche, domnişoară, dar unde mai e farmecul femeii dacă nu se lasă cucerită, si cucereşte ea?"
WOW, WOW, WOW! DOMNULE „PRAF TOTAL” – dacă ţi-ai fi scris numele sigur nu aş fi folosit apelative!:P, ai citit „Muma lui Ştefan cel Mare”?
Te recunosc acolo- eşti TÂNĂRA DOMNIŢĂ, mă recunosc acolo, sunt MAMA: NU ADMIT ÎNFRÂNGERI DECÂT CU VICTORII!:p (iar din MAMĂ s-a născut Fiul, deci?)
Prea greu pt dumneata să înţelegi, cu siguranţă:P, dar cu aceeaşi siguranţă mormântul meu va fi încununat cu flori! Al dumitale cu scrisorele de dragoste netrimise către iubirile neîmpărtăşite, pt că eşti incapabil să trimiti un răvaş semnat – decât anonim- :)).
5)”un bărbat care te respectă îţi aduce flori, domnişoară, nu şi-ar permite niciodată să îţi spună că eşti ispititoare sau că are 7000 de filmuleţe cu tine în cap.”
Te-aş întreba câţi ani ai, dar nu vreau să jignesc pe nimeni! Flori îţi aduc eu dumitale acum, scriindu-ţi versurile Emiliei Ghinescu „Floricele de pe vale- adunaţi-vă-n petale, să vă strâng într-o cunună, naşa-n cap să mi le pună. Fă-ţi naşă fina frumoasă, că de azi mă-mbrac mireasă!” :)) insist să îţi fiu naşă la nuntă, domnişoară domn ce eşti! Eşti mai ca o muiere disperată să îşi pună pirostriile!
Nu ţi se pare că buchetele de flori se duc morţilor, ci nu femeii pe care o vrei lângă tine? Un bărbat adevărat- dar dumneata nu ai de unde să ştii asta!- 1)vine cu un trandafir în dinţi, nu cu un buchet întreg la uşă!:P
2)NU „nu si-ar permite să spună că esti ispititoare”, ci mi-ar striga ispita:P
Pentru că un bărbat adevărat nu mă priveşte ca pe un bibelou de porţelan, ci ca pe o FEMEIE. Iar femeia nu e statică. :))
6)”în final iti mai spun o dată parerea mea ca barbat: te va iubi cel pt care nu faci nimic, pt care plangi fara sa spui si astepti sa faca el totul. Pt ca noi vrea sa cucerim!nu sa fim cuceriti!”
Păi în primul rând că NU EŞTI BĂRBAT! Decât în buletin. Eşti un fel de diplomă fără inginer!
În al doilea rând – dar din nou dumneata nu ai de unde să ştii pt ca nu te inscrii in categoria bărbaţi- un bărbat are nevoie de o femeie care să-l ridice, nu care să-l tragă în jos = o femeie care să ştie mereu ce vrea de la viaţă, pe cine vrea, etc. Care să nu aştepte să-i bage dumnezeu în sac, care plange atunci când simte pt că ştie că a plânge este uman, care nu vrea să fie GĂINA CARE SE ÎMPIEDICĂ ŞI CADE!!!, ci FEMEIA care spune tare şi răspicat : TE VREAU PE TINE!
Domnule FRICĂ DE ORICE, singura diferenţa dintre un bărbat şi o femeie constă în continuarea cuvântului care începe în ambele cazuri cu P!
RESTUL E ... CAN- CAN! =)) (traducere pt dumneata: există doar o diferentă biologică! Femeia poate sta şi deasupra, aşa cum şi bărbatul poate sta sub! Asta în cazul în care nu îmi vei spune acum şi că NU MĂ RESPECTĂ DACĂ ÎMI CERE SĂ STAU DEASUPRA) =))

PS: cititi PREJUDECATIţ de pe blog, de pe 14 aprilie 2010 pt a intelege la ce se referea domnul în cauză. :) Habar n-am cine este! Dar oricum, frumos e-mail a scris!:)) v-am lasat placerea de a savura cateva franturi din el!

12 dec 2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica