pentru palmele mele

sâmbătă, 4 decembrie 2010

MERIT mai MULT!


" Persoana in cauza stie care are parte de toata sustinerea mea in orice decizie si am incercat intotdeauna sa ii prezint partea pozitiva din orice gest al ei. Are aura unui scenarist ce reuseste sa isi puna "actorii" in scene nu foarte favorabile ei dar sper, stiu ca isi doreste si ca i se potriveste altceva, stie si ea lucrul asta si o sa fac tot ce imi sta in putere sa ii sporesc incredere in dorintele ei si in realizarea lor. As vrea sa isi spuna multumirile si nemultumirile in privinta acestui aspect. Sa isi stabileasca prioritatile fericirii in acest aspect. Sa nu se multumeasca cu putin si sa ceara orice spre implinirea suflteasca si fizica. Sa isi asume orice decizie si orice cuvant spus intarite de curajul tipic femeilor completand constincioasa lista riscurilor" (www.well.of.words.blogspot.com - Cristian Iordache)
MDA, despre mine este vorba! Cred ca 1 data pe an:) am nevoie de cuvintele astea pt a-mi aminti ca eu valorez mult, ca nu am nevoie de vorbe, ci de fapte, ca nu sunt OBIECT, ci SUBIECT, ca nu "LEGUMIZEZ", ci TRAIESC:),ca nu sunt EXCEPTIA, ci REGULA!
ca Scenaristul va avea intotdeauna intaietate inaintea Regizorului:), ca El va regiza mereu dupa scenariile scrise de mine:), ca Viata mea e un film pe care mi-l joaca actorii pe care ii plateste cel ce finanteaza:)).
imi asum fiecare cuvant pe care-l scriu cu cerneala albastra, tinand in mana stilou, si nu apasand taste, stergand cu lama, si nu "DELLET-ul":).
scenariul de azi incepe cu "A FOST ODATA ...".
dar nu se continua cu "CA NICIODATA", si nici nu se incheie cu "SI AU TRAIT FERICITI PANA LA ADANCI BATRANETI", pentru ca acesta este BASMUL, iar pe mine ma cheama Monica, si nu Ion, Berceanu, si nu Creanga:))
scenariul de azi incepe cu "EU" , se continua cu multe verbe - LA PREZENTUL ETERN- si se incheie cu "EU".
simplu.
AM scrise multe pana acum, le-am vandut apoi pe bani putini si nu am obiectat cand mi-au fost schimbate si transformate in scene lacrimogene, jucate de actori care au talent la batut din palme pe ritmuri sincronizate Pe un aerodrom, la aterizarea avioanelor de vanatoare, la coborarea pilotului care a efectuat operatiunea de salvare a altui pilot aflat in "captivitate":).
cel de azi nici macar nu e de vanzare. E scris pentru mine si El, regizorul care mi-a pus in scena multele scenarii scrise de-a lungul celor 11 ani in care am visat sa devin scenarist celebru, dar ANONIM:)
scenariul de azi are doar 2 eroi:), o EU (nu o EA , pentru ca Eu nu-s o oarecare) si un El:)
nu are intrigi tesute intre personaje secundare, negative si colective.
are un singur subiect care "curge". Nu se opreste pentru ca nu are timp. Trebuie sa umpla albia raului.Nu cel din mijlocul padurii, ca in povesti, ci cel din ochii mei. acolo unde lacrimile formeaza ghetari!
un El care ii scrie Ei vorbe frumoase, care ii promite, care ii dezminte.:)
O Ea care insa s-a saturat de vorbe, care nu mai vrea sa astepte inca 11 ani pentru celebritate, care cere dovezi, si nu vorbe! caci vorbele, ca si avioanele, ZBOARA!
mai si cad. Niciodata nu stii ce ascunde cel ce le piloteaza. :)
Adevarul e in cutia neagra ... pe care insa nu mereu o gasesti.
O Ea care vrea ceva in viata ei- iar acel ceva nu-i un OBIECT, ci un SUBIECT:).
UN CEVA ce nu poate fi descris in cuvinte, si cu atat mai putin de niste taste apasate de maini ce ar putea mangaia, in loc sa apese pentru a forma cuvinte. Si alea fara CAPS LOCK:)
o Ea care merita mai mult decat vorbe - ele se refera la CANTITATE!
o EA care merita atingeri pe suflet - ele se refera la CALITATE.
o Ea pentru care VIATA nu se traieste prin TAB-uri, Shift-uri, Enter-uri, Insert-uri sau DElete-uri:).
aceeasi EA care stie ca si El cunoaste foarte bine asta. La fel de bine cum cunoaste culorile cerului.
o EA care NU se multumeste cu putin, pentru ca stie ca valoreaza mult, care isi cere dreptul la A TRAI, si nu la A CITI:)!!!
Care isi asuma decizia pe care a luat-o: aceea de a ramane in picioare chiar si daca "avionul" ei cade. Sau e parasit de pilot pentru un altul cu performante mai mari:)(pentru ca stie ca Pilotul isi face avionul un erou):):P
o EA care ii cere Lui sa o priveasca in ochi. Nici macar nu e nevoie de prea multe cuvinte. Nici macar scenariul nu trebuie sa fie complicat.
stiu ca Regizorului ii este teama ca filmul nu va avea succes, dar, din pacate- sau din fericire?- de data asta scenaristul nu va adauga si nu va sterge NIMIC din ce e.
la naiba, Regizore, cred ca de data asta chiar nu poti modifica scenariul! Publicul vrea SUBIECT, nu OBIECT!
APLAUZEEEEEEEEEEEEEEE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica