pentru palmele mele

luni, 13 decembrie 2010

vreau sa traiesc, nu doar sa supravietuiesc!

da, Alina, m-am uitat in oglinda! si am vazut exact ce ai vazut si tu! m-am uitat in mine si am vazut exact ce ai descris tu in cateva cuvinte. exact alea pe care eu nu le-am rostit niciodata!
da, Cristi, m-am uitat in trecut si am vazut prezentul de azi. m-am uitat in prezent si am vazut trecutul de ieri!
am conjugat verbul "a face" la persoana I singular, la timpul prezent si l-am intins pe paine.
am vazut atat de dureros ca nu imi ajungea nici macar sa ung jumatate din felia de cativa milimetri.
si m-a durut al dracului de tare!
dar pentru ca m-am obisnuit sa trec peste toate, am scris "pass", am dat delete si am aruncat la gunoi si paine, si verb, si oglinda, si Timp.
si m-am dus dracului cu toate pe ghena!
crezand ca asa scap de toate. apoi pot incepe de la 0.
haha! ce interesant, nu?!
habar nu am avut ca voi ajunge tot in gunoi! tot ce arunci la ghena ajunge la gunoi! n-am avut timp sa gandesc clar : ca sa fiu EU am nevoie sa fac curat si sa arunc doar gunoiul, nu si pe mine!
dureros de realist mi-ati aruncat in fata mizeriile, dureros de realist am acceptat adevarul din vorbele voastre!
si tot dureros de realist deschid acum ochii sa vad ca nu traiesc, ci doar supravietuiesc prosteste de bine!
in cutia mea cu jucarii stricate, in duzina mea de chibrituri arse o data si puse inapoi intentionat. tot de mine~
da,Alina, am prea mult bun simt, ai dreptate! dar nu mama e de vina pt ca m-a crescut asa, ci eu, pentru ca mi-am creat viata din asteptari. ca toti oamenii sa fie ca mine!:)
da, Alina, nu stiu sa spun NU! recunosc cu capul plecat.
da, Alina, copiii aceia nu-s ai mei, timpul nu mi-l mai da nimeni inapoi!
da, Alina, traiesc pentru altii mai mult decat pentru mine!
da, Cristi, vorbesc! si-atat!
da, Cristi, nu am rubrica de " Practica" pe blog!
da, Cristi, palmele tale dor.
al dracului de tare!
stiu ca intrebarea ta va fi "ok, si ce faci pt asta?" , asa ca iti raspund cu fruntea sus : " TRAIESC! Nu doar supravietuiesc!"
ATAT!

2 comentarii:

  1. actiunea fara contemplatie e oarba, contemplatia fara actiune e stearpa, ca sa-l parafrazam pe Kant, asa ca inzeieste-te ridicat in sus si biruieste lumea, actionand si contempland.

    RăspundețiȘtergere

dreptul la replica