pentru palmele mele

sâmbătă, 26 octombrie 2013

Aiurea





Alzhaimer vomită amintirile la wc-ul din colţul bulevardului.
Se amestecă unele cu altele, lasă un miros de putrefacţie
Pe mine mă dor medicamentele din cutiile psihiatrilor
De nu mai ştiu de unde să-mi apuc gâtul să le-nghită.

Schizofrenia strânge de gât halucinaţiile,
Se mozolesc între ele la intersecţia gâtlejului
Mamă, mi-am strâns de gât sufletul
Cu eşarfa roşie,
Şi-a rămăs din ea sevă de dat morţilor.

Pe cuvânt, mamă, că dacă ai fi aici
Ai învăţa de toate bolile sinonime cu nebunia
m-ai întreba cine e nemernicul care mi-a dat halatul ăsta
atât de gri
să-l îmbrac câtă vreme stau de veghe la uşa nebunilor

Au înnebunit morţii, mamă!
Şi eu încă strâng eşarfa de gât...

24 octombrie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica