pentru palmele mele

luni, 28 octombrie 2013

Casătorie din interes





Nenorocitule, te-ai însurat cu mine din egoism.
Îţi urlau tâmplele la gemetele mele
Fugeau purecii pe pervazul blestemului
Să mă prindă şi să mă convingă să te iau de bărbat.

mi-ai spus numai minciuni, dragostea o vorbeai
de parcă avea la gât piane şi cânta din ele cu noroi.

Nenorocitule, m-ai luat de nevasta la biserica
Unde cântau numai popii dracilor
Ocoleam masa şi îngenuncheam şi pupam icoanele alea
Dându-ne ochii peste cap şi neştiind că ne dăm vieţile.

Nenorocitule, m-ai făcut femeie după atâţia ani,
Nici nu te-ai atins de mine în noaptea  nunţii
Şi-ţi urlau în pantaloni urmaşii.

Cine dracu te-a pus la botez
În cădelniţa cu smoală să te îneci în păcatele mele
Şi să pari un păcătos, ca mine?

Nenorocitule, te-ai însurat cu mine din interes.
Am fost bogată, tânără şi frumoasă precum ţi-e ţie azi soarta.
Dar nu uita, Destinule, ai şi tu soarta ta!

28 oct 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica