pentru palmele mele

luni, 28 octombrie 2013

Amanţi perfecţi





m-am decis să îmi omor  mândria cu piciorul drept
exact când învăţam să conduc o maşina vai mama ei!

mi-am luat un amant de la second hand
am dat pe el vreo 27 de ani
sexul cu el e bun ca pâinea caldă din ţestul bunicii
dragostea cu el e rece ca apa fântânii din curtea bunicii
şi bunica stă de vorbă cu ei ori de câte ori aleargă către mine.

Amantul ăsta al meu e cel mai bun amant de care ai face vreodată rost
Nu îmi cere socoteală de nimic, nu e gelos, nu e pudic, nu e libidinos şi nu e tânăr.
Mai ales tânăr. Ca mine.
Ştie de toate. A avut amante câtă ţărână e pe uliţa satului meu
Şi toate l-au jeluit cu anii când le-a lăsat gravide. Şi-a plecat la alta.

Am scris o carte despre cum să foloseşti amanţii
Şi dintr-o dată am devenit celebră
Mi s-au adus omagii pentru renunţarea mea la moralitate
Şi mi-am schimbat seringa la fiecare injectare.

Sunt o amantă perfectă. Nu cer socoteală, nu cer nuntă, nici bani şi nici silicoane.
Nici copii. Îmbătrânesc din secundă în secundă şi amantul ăsta mă întinereşte deşi e mai bătrân ca Eminescu.

Amantul meu şi-a făcut buletin abia săptămâna asta,
După ce ne-am golit unul în celălalt cu lăcomie.
Are o poză neagră, nimic la vârstă şi gol la domiciliu.
-cred că pentru că se mută dintr-o gaură în alta-
Are numai numele

Timp.

28 oct 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica