pentru palmele mele

marți, 29 octombrie 2013

Zodia mea





Sunt vărsătoare. Dumnezeu a ştiut de ce a golit-o pe mama de mine
În februarie.
Pe 12.
Mă vărs în toate borcanele goale
Bărbaţii le cumpără şi când le desfac
Eu curg pe laturi şi ei n-au timp să mă bea.
Mă mai sorb uneori prin pântecele mamei
Îmi mai vărs amarul din cordonul ombilical şi
Dumnezeu zice că m-ar mai naşte o dată
Dacă mama ar mai fi.
Pe 12 februarie pun un 2 şi-un 8 pe pântecele mamei
Şi suflu în ei până îl sting pe Dumnezeu.
Săracul, se împiedică şi cade, lângă mine stă un poet însingurat
Dumnezeu a uitat de mine, mă varsă în paharul poetului
Eu îi beau toate cuvintele
Poetul varsă paharul, disperat că i-am băut puterile
Se sperie poetul când vede golul din pahar
Şi-l duce la gură, disperat să mai prindă o picătură.

Nu ştie poetul că m-a vărsat toată în viscerele lui
Şi că zodia mea s-a mutat în a lui.

E bărbat.

28 octombrie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica