pentru palmele mele

luni, 28 octombrie 2013

Calendar anti moarte





Eu spun că lunea nu se moare.
n-ai timp să opreşti inima să bată,
după ce duminica a stat cu perfuzii cu vitamine la biserică.


Eu spun că marţea nu se moare.
n-ai timp să oboseşti, după ce luni nu faci nimic
pentru că trebuie să se odihnească vitaminele în tine.

Eu spun că miercurea nu se moare
n-ai timp să strângi toate amintirile de marţi
să le iei cu tine în sicriu
şi să le bagi între scânduri.

Eu spun că joia nu se moare
n-ai timp să te pregăteşti pentru postul de vineri
ai nevoie să te îndopi cu carne de tine
să-ţi ajungă până trece postul.

Eu spun că vinerea nu se moare
n-ai timp să îţi speli cenuşa de pe cap
pusă tocmai pentru că

nici sâmbăta nu se moare
şi duminica ar fi prea de tot să dai colţul,
după ce ai realizat că n-ai timp
nici să mori.

28 oct 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica