pentru palmele mele

marți, 29 octombrie 2013

Pe amantul meu





Pe amantul meu îl chema cu R.
Minţea de îngheţau frigiderele
Iubea de mureau ne necaz tavanele

Se uitau îngrozite la noi se adunau din toate camerele
Ascultau vorbele lui până adormeau bete.

Pe amantul meu îl sunau amantele la 12 noaptea
Să-l întrebe ce face.
El spunea că bine şi făcea de fapt rău inimii mele
Pe-atunci eram prea naivă să înţeleg
Că amanţii sunt perfecţi numai dacă se strigă pe nume „Amante!”

Pe amantul meu îl iubea nevasta
Săraca, se spovedea la toţi popii de păcatele bărbaţului ei
Şi toţi îi dădeau canoane şi ea, săraca, le ţinea în locul lui!

Pe amantul meu l-am prins într-o noapte cu amanta cealaltă
Căreia îi spunea că-i va face o fetiţă
l-am băgat în toate ale măsii
am aruncat cu lucrurile din cameră
i-am spart cana făcută cadou
şi l-am lovit pe unde-am nimerit.

Amantul meu doarme noaptea cu 7 femei. În gând.
Dumnezeu l-a botezat RISC.

28 oct 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica