pentru palmele mele

luni, 28 octombrie 2013

Dau cu zarul





Pe mine mama m-a născut la barbut.
A spus: „O fi, ori n-o fi!”
A stat cu mine 9 luni de i se coceau gutuile pe noroc
Şi n-a avut curaj să pună mâna pe zar până în februarie.

Mână bună a avut mama când a dat de-a rostogolul maternitatea
De s-au speriat spitalele cu tot cu ambulanţe.

Mama a dat cu zarul o singură dată.
Norocul ei nu l-a mai avut nimeni de-atunci.
Nimeni nu m-a mai putut naşte
În anotimpurile astea grăbite.

Pe mine mama nu m-a dat la moaşă.
Decât la grindă, cum e datina oltenilor.
m-a lovit moaşa cu capul de grindă
de mi-au sărit cucuiele din degete.

Şi cu degetele alea fără cucuie
Am dat şi eu cu zarul într-o noapte
Şi de mână bună ce-am avut

Am murit
Oprindu-mă la 1.

28 oct 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica