pentru palmele mele

vineri, 26 februarie 2010

Adio, dar ramai .. in mine!

in acelasi ungher unde bataile pleoapelor se castiga prin inchideri tarzii de ochi,
in acelasi coltisor unde gandurile isi traiesc singure povestile de dragoste,
in acelasi desert unde nisipul isi cerne tainele prin batai de inimi hoinare!
in acelasi suflet in care destinul mi-a sculptat intalnirea cu tine,
iar visul mi-a asternut covorul implinirilor!

in aceeasi scoica in care marea isi compune melodiile de iubire,
in aceeasi Iarna in care cerul mi-a nins cu fulgi de fericire,
in aceeasi viata pe care mi-am dorit sa o traiesc in alte timpuri decat cele stiute,
in aceeasi cutiuta de dorinte nedeschisa inca, pe care am spart-o cand am vrut sa-ti dau mana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica