pentru palmele mele

duminică, 14 februarie 2010

discutie intre mine si mine!


de ce asta? pentru ca oamenii nu realizeaza aproape niciodata ce au langa ei, decat dupa ce pierd!pentru ca suntem obisnuiti sa primim pe gratis, fara sa facem ceva in schimb, si cand gasim cate unul care ne intinde un deget ii luam toata mana!
pentru ca in ultima luna am primit numai palme peste fata de la oameni carora nu le-am facut nici un rau, cu care am fost calda si grijulie, pentru ca mi s-a reprosat, pentru ca mi s-au dezlipit talpile rabdarii si acum mi-e frig cu picioarele aproape goale!
singura persoana care ma cunoaste asa cum sunt eu este si singura care nu mi-a reprosat niciodata raceala sau caldura, care sa ma judece pentru deciziile pe care le-am luat! tot ce a vrut a fost sa mi asum responsabilitatea pentru deciziile luate, pentru faptele si gesturile mele!
ea numai are nevoie nici de multumiri, nici de nimic!
mereu am urat clipele in care trebuie sa fiu dura pentru a putea razbate! si stiu ca poate voi rani multi prin atitudinea mea rece, dar am nevoie sa stiu pe cine ma pot bizui si pe cine nu!am nevoie de o mana de oameni care sa ma faca sa simt ca traiesc! care sa imi arate partea frumoasa a vietii, nu care sa imi fumeze in fata tigara nepasarii!
nu cred in cuvinte de genul"simt, dar nu arat!" - asta pentru ca am trait durerea pierderii persoanelor dragi care m-au iubit si m-au apreciat, iar eu, prin raceala provocata de teama de a nu suferi, eram o gheata pe care oricat foc ai "presara" nu se va topi niciodata!
pana intr-o zi, cand am pierdut cea draga fiinta! si atunci am realizat ca nearatand ce simti poti pierde tot~! ei nu-i mai pot spune acum TE IUBESC, ei nu-i mai pot da o floare, ei nu-i mai pot spune mi-e dor! pentru ca e acolo, sus, si ma priveste!
nu cred si nu vreau sa cred vorbele celor ce imi spun ca sunt reci pentru ca au ramas marcati! nu e vina mea pentru durerea lor! singura mea vina ar fi aceea de a le permite sa ma raneasca cu indiferenta lor!
si de azi .. NUMAI permit! Monica e sensibila, Monica ajuta, Monica iubeste, Monica lupta pentru fericirea altora! NU! Monica nu va mai face asta de acum! Monica isi va ocupa frumos locul de pe scaunul vietii si va sta sa priveasca oamenii care sustin ca ii sunt alaturi! si nu va reactiona la cuvintele lor frumoase, ci la faptele lor!
ma intreba cineva acum " nu ti-e teama ca vei pierde persoanele dragi? care chiar te iubesc?" raspunsul meu a fost scurt "NU! PENTRU CA OAMENII CARE MA IUBESC NU SUNT RECI CU MINE!"
sunt multe persoane in viata mea acum care imi spun ca interpretez vorbele si sentimentele lor! realitatea este alta : EU INTERRPETEZ CE MA LASA EI SA INTERPRETEZ! daca eu gresesc in ce cred, este pentru ca tu nu imi explici exact ce ai vrut sa spui, si in loc sa ai rabdarea de a-mi spune exact, te ridici si pleci! nimic mai imatur! deci? nu am nevoie de persoane imature in viata mea, nu vreau sa cresc copii sau sa dau de mancare celor ce pot munci pentru a-si cumpara singuri!
nu-mi mai este mila de nimeni, nu-mi mai pare rau de cei care nu mai sunt iubiti, sau care nu au fost niciodata iubiti! nu-mi mai pare rau de oameni care accepta alti oameni langa ei din compasiune, din obisnuinta sau plafonare! pur si simplu nu-mi mai pare rau! este decizia fiecaruia din noi ce facem cu viata si sentimentele noastre!
nu, Monica nu e dura acum! e doar realista! cine nu ma vrea nu ma merita! cine nu ma merita nu ma vrea! e simplu! nu sunt perfecta, sunt constienta de "nebuniile" de moment, dar ele trec atunci cand stiu sa ofer fiecaruia afectiune!
ii spuneam cuiva acum ceva timp ca nu ii pot cere sa imi ofere afectiune, atata timp cat nu o simte! acelasi lucru il spun si acum!ORICUI! nu vreau nimic din mila, din obligatie sau din nimic! vreau totul sau nimic! contez sau nu! si nu cred nici in vorbele acelea de duh"DACA NU TE IUBESC CUM VREI TU, NU INSEAMNA CA NU TE IUBESC!" mai sa fie, dar cine sunteti voi sa imi spuneti mie cu ce sa ma multumesc? in viata mea vreau x, y si z! imi dai, ok, ma ai, nu, destule magazine exista! in care pot gasi aceeasi marfa la promotie, sau marfa de si mai buna calitate!
la fel e si cu oamenii!
cred ca ultima luna din viata mea a fost cea care mi-a adus zilele acelea negreu sau putin mai inchise decat griul, dar imi vor aduce si albul realitatii! pentru ca vor ramane langa mine doar cei care merita! stiu ca va fi o mana de oameni, nimic de zis , dar macar acei oameni vor avea toata caldura si atentia pe care un EL, acum vreo 3 anisori imi cerea sa nu le mai ofer altcuiva! pentru ca doar EL stie cu adevarat ce inseamna raceala mea! daca nu stii sa ma pastrezi langa tine, ar fi mai bine nici sa nu ma vrei acolo! pentru ca oricata caldura ti-as oferi, pot renunta intr-o clipa la ea si tot ce-ti voi mai oferi vor fi niste vorbe formale!
stiu ca doare sa vorbesc cu tine din complezenta! cand pana nu demult iti ofeream toata atentia mea! iar tu tot ce imi puteai oferi erau niste vorbe reci! va stiti toti cei care mi-ati oferit astfel de clipe! voi alegeti ce vreti langa voi!
viata merge inainte! cu sau fara voi, raman in picioare, aceeasi Monica , ce a reusit mereu ce si-a dorit! acum imi doresc sa am langa mine DOAR oamenii care merita!
CALITATEA, ci nu CANTITATEA conteaza!
va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica