pentru palmele mele

joi, 18 februarie 2010

ultima bomboana!!!

:) mi-era pofta DE ceva dulce, dupa o lunga discutie cu mine insami despre cum ar trebui sa reactionez in clipa in care totul pare a se narui sub ochii mei! dar nu o relatie, ci niste sentimente care incepeau sa se nasca! sau asteptau a se naste!
mi-era prea pofta, dar cum mereu uit sa imi cumpar pentru ca nu prea mananc - nu pentru ca as tine vreo cura de slabire- :) eram convinsa ca iara voi adormi cu gandul la o bucatica de ciocolata! dar voi ramane cu gandul!
cand observ pe masa cutia de bomboane primita cadou, multumire sau mai stiu eu ce, acum cateva zile!!! eram ferm convinsa ca numai e nici o bomboana inauntru, dar m-am uitat mecanic in ea :)
mai era O bomboana! wow, mi-am zis, pai CINEVA tine cu mine inseamna! :)) nu cred ca TINE careva, insa as putea da un sens acelei bomboane!
e ultima zi in care mai gandesc la trecut, la "a fi sa a nu fi" , la "a face sau a nu face" , la "a da sau a astepta"!
ultima zi in care mai accept sa ma gandesc la lucruri trecute ca si cand mi-ar trece inca prin fata, in acest prezent care ma vrea fericita si nicidecum ganditoare sau trista!
probabil imi veti spune ca sunt din nou orgolioasa, voi, cei care ma acuzati ca am orgolii si mandrii care nu isi au rostul! NU, acum nu este vorba de vreun orgoliu, este vorba doar despre a fi EU insami! despre a lasa in spate tot ce ma raneste, ma intristeaza sau doar ma face sa arunc o privire in trecut! nu are rost!
nu renunt la clipe pentru ca mi-e teama, pentru ca sunt speriata de viitor sau pentru ca nu sunt EU! ci tocmai pentru ca SUNT eu! sunt exact cheia care deschide si inchide usa vietii mele!
daca nu eu atunci cine sa fie stapan pe propria viata?
renunt la a mai lasa pe cineva sa decida in locul meu, la a gasi vinovati atunci cand pierd sau arunc la gunoi sentimente sau trairi! renunt sa spun " nu ne potrivim!" si decid a spune " nu stim de fapt cum sa ne aratam unul altuia cat de mult ne potrivim de fapt, pentru ca nu stim sau nu vrem suficient sa ne analizam trairile, si in loc sa spunem " hai sa ne intelegem!" , spunem mai simplu "NU M-AI INTELES!"
:)
si ... am mancat ultima bomboana, ai fumat probabil ultima tigara :) asa ca amandoi trebuie sa ne cumparam alte pachete. De la magazinul din coltul strazii sau de la mall-ul din orasul fiecaruia!:)
decid sa inchei o alta etapa din viata mea care a inceput atat de frumos, atat de sigur si atat de altfel! dar care nu isi mai gaseste rostul pentru ca NOI nu avem rabdare sa o lasam sa isi incheie singura socotelile!:)
ii furam agoniseala, ne facem carduri trucate pentru a-i lua averile si nu constientizam ca intr-un final politia ne va prinde! si tot vom fi inchisi! :)
sa speram insa ca vom fi inchisi in celula cu cineva care nu ne va ucide:))
va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica