pentru palmele mele

vineri, 26 februarie 2010

experiment "chimic"

mi-ai lipit cuburile de gheata cu super glue,
le-ai pus la focul sufletului tau si le-ai lasat sa se topeasca.
au ajuns apa, mai tarziu lacrimi!pe care insa eu nu le pot lasa sa cada!
de ce? pentru ca sunt tot ce mai am de la tine!
ai crezut ca incalzind gheata vei ajunge sa te speli in fiecare dimineata pe fata cu roua,
dar mi-ai umplut paharele inimii cu stropii aceia de licoare deloc ieftina,
pe care poate nimeni nu va avea bani sa o cumpere vreodata
pentru a-mi da inapoi picaturile de lacrimi ce mi-ar putea reintregi gheata!
deci ... mi-ai topit indiferentele si le-ai facut sentimente,
mi-ai cumparat si o cescuta de cristal pentru a le pastra acolo!
ceea ce nu ai stiut insa, a fost ca ele nu se vor evapora, ca orice lichid, in cateva zile!
ceea ce trebuie sa stii este ca ... nici nu imi doresc sa numai fie!
pentru ca oricat de dureros ar fi ... e totusi atat de bine sa SIMTI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica