pentru palmele mele

miercuri, 3 februarie 2010

DUC GUNOIUL ... TE LAS UNDEVA? :))

Dumnezeule, POT exista cuvinte mai expresive decat astea? NU-s ale mele, va jur, ci ale Catalinei :)) - stie ea cine!-
trebuie sa recunosc ca sunt putin invidioasa ca le-a gasit inaintea mea :)) , tocmai cand eu scriam exact despre gunoi pe blog, adica acum cateva minute ....
nu ma pot lasa indiferenta si deci trebuie sa imi adun gunoiul si sa-l depozitez undeva ... :)) inca nu stiu unde ...
gunoi inseamna la mine teancurile alea de hartii scrise cu cerneala de otrava pe colile sufletului meu, chistoacele acelea de tigari fumate "dupa" :) cu atata nesat cu care gustai candva din mine fara sa te gandesti ca poate intr-o zi nu ma vei mai avea nici macar ca desert:)
gunoi inseamna la mine sticlele de bere pe care le strangeam in fiecare saptamana, cand veneam sa te vizitez si sa MA vizitez - niciodata nu ma intalneam cu mine cand eram fara tine :) , inseamna pungile de la MC stranse pe masa care mi-a gazduit atatia ani lacrimile, mi-a sprijinit coatele batatorite de ganduri si furii!
gunoi inseamna ... tipetele tale fara timpane, jignirile fara prejudecati, minciunile fara margini, vorbele fara sens, pasii fara urme , picioarele fara talpi, mainile fara palme, pumnii inclestati si ochii fara stralucire!
gunoi inseamna oasele amintirilor din farfuria nespalata de ani a iubirii noastre, mizeria stransa in cutiile de bomboane ale dorintelor mele de mai bine, resturile de atentie lasate pe masa din bucataria clipelor noastre - in care , evident, iti petreceai cea mai mica parte din timp- ; gunoi inseamna sferturile de clipe traite in graba intre asternuturi mereu murdare de urmele altor femei care iti implineau neajunsurile:)
gunoi inseamna cioburile de ceasuri sparte prin lovituri de pereti care si-au camuflat rigipsul :) si s-au transformat in Timp, devenind astfel secunde care mai pot fi nici impartite, nici inmultite, nici adunate, nici scazute!
gunoi inseamna albume de poze cu ELE ce se inmulteau cu fieacare an mai mult - drace, care AN? erau zile :)) , haine uitate pe scaunele pe care eu nu imi lasam nici macar urmele trupului, din bunul simt pe care l-am cules in ziua in care m-am nascut!:)
gunoi inseamna petele de ruj de pe tricouri, de pe buze, de pe umeri, de pe sufletul tau neinsufletit, de pe geamurile ferestrelor casei tale care si azi imi pastreaza amintirea!:)
Inseamna ... tot ce am lasat EU in urma mea! NU ai de ce sa te simti jignit, nu ai de ce sa te superi pe mine, - mereu ai stiut cat dde sincera am fost cu tine, acum de ce nu as fi??? - nu ai de ce sa te scuzi sau sa iti ingenunchezi greselile! sunt ale tale si trebuie sa ti le accepti, sa ti le respecti chiar si sa ti le strangi bine de gat , asa incat sa se asfixieze si sa numai apara niciodata! asa macar stiu ca niciuna din femeile tale viitoare nu vor mai trebui sa iti suporte mizeriile si sa te urmeze paan la gunoiul din fata blocului, unde tu iti arunci doar prezervativele consumate cu fiecare din ele, pe rand :))
daca te mai si intreb daca TE LAS UNDEVA probabil imi vei pocni o palma exact in tupeul pe care il am de a spune despre tine ceea ce nimeni nu stie - in afara de mine- pentru ca mereu ai stiut sa fii cel mai bland barbat de pe planeta, - evident, in fata altora!!! - care o facea fericita pe cea mai norocoasa femeie din lume : adica pe MINE! :)) cata fericire am adunat eu in anii aceia iti doresc sa aduni tu de NEFERICIRE !
asa ca nu te mai intreb de vrei sa te las undeva, ci iti spun sincer, ca de fiecare data cand ti-am spus ceva doar pentru tine : nu mai esti nici macar in tomberonul de la marginea orasului meu! nu pentru ca te-am dus eu prea departe, eu te-am lasat doar la usa, intr-un sac de plastic negru, subtire. Langa sac - si implicit langa tine- am pus bricheta ta preferata, sa nu zici apoi ca am fost mult prea drastica si nu ti-am luat cu tine nimic de valoare! care sa-ti tina de cald!
probabil ca cineva ti-a dat foc!!! crede-ma, nu am fost eu!
dar de fapt ... ce mai conteaza cine???
tu nici macar GUNOI n-ai mai ramas ... acum esti ... SCRUM!
si stii care e ironia ??? ca eu nu fumez - ti-am zis eu candva ca poate intr-o zi iti vei dori sa fi fumat si eu macar o data in viata?:)) si deci niciodata nu te voi mai gusta, mirosi sau vedea!
pentru ca esti in scrumiera altora! eu nici macar nu am una acasa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica