pentru palmele mele

sâmbătă, 27 februarie 2010

fara margini

fara margini as fi vrut sa-mi fie drumul batatorit de dor,
dar acel dor care isi impartaseste bucuria in doi;
fara margini as fi vrut sa-mi fie tresarirea de gand,
dar acel gand care se logodeste cu al tau;
fara margini as fi vrut sa-mi fie marginea de dorinta,
dar acea dorinta care se implineste in mijlocul secundei de Noi.

fara margini as fi vrut sa-ti fie adancul privirii,
dar acea privire care rascoleste intregul meu adanc de certitudini;
fara margini as fi vrut sa-ti fie tremurul dorintei,
dar acea dorinta de dezgolire de temeri, la final de trecut!
fara margini as fi vrut sa iti fie marginea de Mine,
dar acel Mine care se implineste in mijlocul ... Despartirii de Noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica