pentru palmele mele

vineri, 19 februarie 2010

lasa-mi!

lasa-mi mana sa-ti mangaie visele
pentru a se cuibari mai adanc la pieptul realitatii,
lasa-mi degetele sa iti tremure fiinta
pentru a pleca sa dezmierde alte timpuri sfasietoare!
lasa-mi palmele sa iti atinga obrajii dorintelor
pentru a simti nevoia de Noi!
nu arunca batista inlacrimata a trecutului,
spal-o si pastreaz-o in buzunarul stang ca pe un talisman pretios,
maine s-ar putea sa vrei sa o revezi.
nu din dorinta ci din pura curiozitate!
nu sterge lacrima unei iubiri nenascute, las-o sa se usuce singura pe obrajii viitorului!
nu rupe petalele dorintei atunci cand mai vrei o secunda de Mine,
ci mangai-o cu aceeasi blandete cu care mi-ai mangaiat tot atunci cand ma doreai!
nu gandi ca ai pierdut o noapte, ci multumeste-ti ca ti-ai ingaduit sa o TRAIESTI!
nu ma imbratisa, ci alunga-ma pentru ca nu ai putut sa ma pastrezi in brate!
si ... atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica