pentru palmele mele

luni, 15 februarie 2010

Mari!


"Floricele de pe vale, adunati-va-n petale! sa va strang intr-o cununa, nasa-n cap sa mi le puna! fa-ti nasa fina frumoasa, ca astazi ma-mbrac mireasa!pune-mi nasa, voal brodat, ca de azi m-am maritat!"
as vrea sa iti pot canta melodia asta fara sa plang, fara sa trebuiasca sa imi sterg lacrimile si fara sa imi imaginez cum va fi fara tine! dar nu pot .. asa ca plang pentru a n-a oara cand o ascult! pentru a cata oara cand ma gandesc ca iti vei implini cel mai frumos vis?! pentru clipa in care te voi ajuta sa imbraci rochita ta cea alba pe care ai visat-o de cand erai copila si pe care mi-ai facut-o cunoscuta de cand stateam impreuna in caminul care ne-a adapostit sperantele si greutatile!
visele noastre de copile plecate de acasa pentru a-si castiga singure existenta asta banala pe care uneori nu o mai vreau! existenta aceea care insa ma face mandra de mine de fiecare data cand privesc in spate si imi vad realizarile! visele transformate in realitate si sperantele care si-au implinit dorintele!:)
Fetita, atunci cand am vazut-o pe Alina in rochita ei, fericita si implinita am simtit un ceva inexplicabil undeva in sufletel! acel ceva pe care doar un prieten adevarat il poate simti atunci cand isi traieste fericirea prin fericirea prietenului sau!
cand te voi vedea pe tine voi plange mult, stiu asta cel mai bine! voi plange acele clipe in care plangeam amandoua de 10 -le tau de la licenta, cu tati in pragul usii acelui camin care ne-a adapostit lacrimile, fericirile si sperantele facute praf uneori!
voi plange clipele acelea grele in care veneam frante de la munca si nu era nimeni care sa ne inacalzeasca o farfurie de mancarica! voi plange momentele in care uitam pe foc oala cu mancare si tipai la mine, cand ma acuzai ca sunt in toate felurile, doar pentru ca esti "proasta de gura" , cum iti spui singurica, :) cand imi aduceai ciocolatica pentru ca te-am lasat sa stai la calculator sa iti faci proiecte, cand ma priveai cum cant din toata inima "oltenia, eterna teranova" sau "zboara milioanele" :)) si te gandeai fara vorbe ca sunt nebuna!:) dar in sensul pozitiv!:)
cand mi-am luat pantofi de la TARAKA si tu mi-ai zis "TARANCA" =)) , SI apoi ma rugai sa nu ma fi suparat de fiecare data cand iti aminteai ca ai spus-o! :)
voi plange toate clipele in care faceam spaghete noaptea si clatite si beam vin de oltenia cu cana :)), intrebandu-ma de ce numai vad randurile bine cand invatam pentru sesiune!
cand am venit la tine in camera si m-ai dat afara :)) , trezita din somn, dar vorbind aiurea! :)
cand ne-am mutat impreuna la "tataie" si ai negociat cu el la sange chiria, :)) cand tremuram de frig in camera aia mucegaita si minuscula, pentru a ne putea permite sa traim fara sa cerem de pomana sau fara a ne vinde trupurile ca femeile acelea care isi gasesc cea mai mare implinire in numarul partidelor de sex facut pe saptamana pentru a-si cumpara blugi si mobile:)
cand am plecat din casa aceea de ziua mea :), eu , cu buketelul meu de floricele in brate, fericita ca ma mut undeva unde pot numi "casa".:)
cand am privit pentru prima data la TV intr-un apartament care arata a casa adevarata, fericite ca suntem singure si fara nebunie! fara tipete si fara zgomote la 7 dimineata!:)
cand ne-au taiat apa calda si faceam baie la lighean, facand haz de necaz ca de fiecare data cand am trecut prin clipe grele!
cand ne uitam la OTV si ne tavaleam pe jos de ras cu Alexandra si cu Naomi tunsa =)), cand m-ai sunat sa imi spui ca in fata blovului e chiar Naomi:)), cand o ascultam cum canta chiar la geamul nostru si ne era mila de ea! :)
cand a venit vecina sa ne certe ca jucam la 12 noaptea si ca ne arde de nunti :)) , cand ne arata Florin cum se vrajesc fetele la tara :)) , cum si-o "trag" aia pe ulita :)) , cum vrajea el fetitele cand era mic :)), cum le mintea cu x si cu y :)
Fetita, retraiesc toate clipele astea ca si cand acum s-ar intampla! ca si cand viata noastra nu ar fi trecut!
Fetita, mi-ai spus inainte sa plec la Sibiu acum cateva zile " uita-te in trecut, iti amintesti ca azi e fix un an de cand am plecat de la Elena! daca nu ai nici o lacrima in ochi la amintirea a ce a fost inseamna ca ai trecut un an degeaba!" :)
Nu A trecut degeaba, FETITA, a trecut asa cum mi-am dorit eu sa treaca! cu bune si cu rele, cu lacrimi si cu fericire! cu acel Revelion pe care mi-ai spus ca vrei sa il traiesc din suflet si sa nu ma gandesc la ce va fi si cat va fi! tot ce conteaza e sa fiu fericita!
a trecut ca orice alt an, atata doar ca am simtit acei fluturasi pe care nu am crezut ca ii voi mai simti vreodata:), am dorit asa cum nu am mai dorit de ani intregi, am simtit dor asa cum nu mai speram sa mai simt! am realizat ca sunt EU , chiar daca nimic nu mi-a aratat ca viata mea va merge inainte orice ar fi, oricum ar fi! :)
ai fost langa mine de ziua mea, ca si anul trecut, am primit si anul asta o rama de poze , ca si anul trecut:) , mi-ai spus ca in fiecare an voi primi alta!te-ai bucurat si te-ai intristat alaturi de mine cand ai vazut ca cei pe care ii asteptam m-au lasat balta! mi-ai amintit ca eu contez, ca doar eu trebuie sa decid ce rveau sa fac!
te-ai bucurat pentru ca imi vad orasul de suflet de ziua mea, te-ai bucurat ca am primit buchetelul acela de trandafirasi si cutiuta aceea de bombonele din ai mancat si tu pentru ca tie iti pasa!!! pentru ca stiu ca tot ce vrei este sa fiu eu insami si sa merg mai departe, indiferent de cate mile va trebui sa mai merg pana a ajunge la cel care ma va face cuadevarat fericita! care ma va pretui pentru ceea ce sunt:)
fetita, cand vei pasi pe covorasul acela de fericire nu voi putea sa nu iti ud ultimul centimetru de rochita cu lacrima despartirii! despartirea de mine, de viata care ne-a unit, care ne-a certat si care ne-a aruncat la marginea neimplinirilor si ne-a aratat ca NOI putem, ca trebuie sa mergem mai departe oricat de greu ne-ar fi!
nu voi putea sa ma uit la tine fara sa te rog fara vorbe sa iubesti la infinit barbatul care ti-a implinit visele, viata si care ti-a dat puterea de a iubi fara a astepta nimic in schimb!
nu voi putea sa il imbratisez pe Florin fara sa plang iubirea mea inca nenascuta, pe care stii prea bine ca o ascund cu grija de teama sa nu o scap vreodata! iubirea pentru acel EL care imi va darui lumea intreaga si inca jumatate de lume din a sa!
stiu ca esti fericita si ca vrei ca si eu sa fiu! stiu ca ma iubesti asa cum sunt eu : zapacita, orgolioasa, nebuna, prostuta cand trebuie sa fiu fericita, absurda si imprastiata!
stiu ca vrei sa iti scriu numale pe pantofior pentru a urma intr-o zi drumul tau spre altar:),stiu ca vrei sa am langa mine cel mai minunat baietel si ca vrei sa merite sa ma aiba! stiu ca nu ai suporta sa ma vezi plangand sau plafonandu-ma langa un el care nu ma implineste! stiu ca atunci cand va veni tati sa te vada mireasa vei plange, asa cum voi plange si eu cand il voi imbratisa pe tati tau si imi va spune lacrimand ca te iubeste si ca e emotionat:)
"nasa eu stau la oglinda si mama plange prin tinda/ mama plange eu n-am treaba ca-mbracai rochita alba/ si ma duc dupa barbat cum le e fetelor dat/ vecina plange pe scara / c-am fost ca o surioara" :)
nu voi plange pe scara, nici nu pot spune ca am fost vecine de pat, de apartament si nici macar colege! cred ca am fost mai mult de simple colege!
cred ca suntem mai mult de simple prietene care isi spun una alteia durerile! visele sau neajunsurile!
suntem NOI , ACELEASI care inteleg ca viata nu se traieste trecand prin fata magazinelor de bijuterii si spunandu-le barbatilor din viata noastra sa ne cumpere x si y! :) noi stim atat de bine cum se strang banutii sa-ti ajuti tatal sa se opereze, sa plateasca medicii, sa le dai parintilor pentru ca nu au, asa cum si ei ti-au dat tie cand nu ai avut!:)
iti multumesc pentru ca mi-ai spus "fa ce simti!" atunci cand vroiam sa gandesc rational, ci nu cu inima! iti multumesc pentru ca nu m-ai judecat cand am avut curajul sa imi inving teama de a simti ceva pentru altcineva decat un el care mi-a adus numai nefericire!
"mama, tata, pentru voi/ va fi greu un an sau 2/nu fiti tristi, parintii mei/ c-o s-aveti si nepotei!"
cum sa nu curga rauri de lacrimi, cand stiu ce va insemna pentru EI fericirea ta? eu stiu cel mai bine ca ei vor intelege cuvintele de pe buzele tuturor, chiar daca le va fi atat de greu sa accepte ca vor ramane fara o parte din ei!:)
atat mai pot spune! restul ... las de trait:)

"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica