pentru palmele mele

duminică, 28 februarie 2010

pentru ca ...

pentru ca trecutul mi-a aratat ca poate exista si zambet,
pentru ca prezentul imi arata ca se poate si fara tine,
pentru ca viitorul imi va arata ca timpul vindeca toate ranile,
pentru ca nici un Timp nu poate fi atat de scurt
incat sa nu ajunga pentru a plange, a rade si a fi fericit!sau nefericit!
pentru ca m-am nascut in timpuri de ceara,
copil de gheata, intr-o lume de foc,
pentru ca am crescut fara vacante de vis,
in tarana curatata de lacrimi a copilariei.
pentru ca buretii sufletului meu au absorbit atatea lacrimi
incat au ajuns sa ude florile puterii de a creste.
pentru ca pe biroul prezentului tau nu mai exista poza drumului in doi,
pentru ca in pumnul inimii mele exista inca praful sentimentelor de Noi.
pentru ca Eu mi-am desenat durerea pe peretii amintirilor,
pentru ca TU ... ti-ai desenat indiferenta pe camasa facuta franjuri a Implinirilor mele!
si pentru ca ... pentru toate astea, Eu raman sa imi desenez in continuare Viata
pe palmele tale!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica