pentru palmele mele

vineri, 26 februarie 2010

nici macar ...

timpul nici macar nu a ajuns sa ne darame deciziile,
sa ne striveasca trecutul, sa ne adoarma trairile.
timpul nici macar nu a avut timp sa se strecoare sub patura sperantelor
pentru a ajunge sa le atinga!
timpul nici macar nu si-a luat concediu pentru altcineva
pentru a ne putea cere sa ii platim clipele!
noi nici pe EL nu l-am avut; acel Timp care ar fi trebuit sa dezgoleasca trecutul,
sa adulmece prezentul si sa deseneze viitorul!
acel Timp care sa fi mers de mana cu Noi, printre cararile intortocheate ale vietii!
acel Timp care nu a avut timp sa ne strige reprosurile, deciziile sau dezamagirile!
Noi nu am avut nici macar clipe de trait sub lumina clara a adevarului,
Noi nu am avut nici macar secunde de raspunsuri, minute de intrebari...
rascruci de drumuri, talpi batatorite, papuci tociti de-atata mers pe jos!
Noi nici macar nu am avut timp sa ne IMPARTIM,
caci ne-am si DESPARTIT ... in silabe sau propozitii!
depinde cum vrei tu sa spui ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica