pentru palmele mele

joi, 25 februarie 2010

nu lasa sentimentele sa se stinga!!!

e cea mai dureroasa strigare! adresata voua, celor care aveti orgolii nemasurate, care va abtineti de la a arata ce vreti, ce simtiti!de la a striga, la randul vostru acel"TE IUBESC!" sau acel "VINO INAPOI!"
suntem toti oameni si avem temeri, mandrii si lacrimi pe care le oprim in coltul okilor doar pentru ca nu vrem sa le aratam celor de langa noi ca suntem PROSTI! oare asta se numeste prostie sau SENSIBILITATE? cred ca a doua varianta este mult mai plauzibila!
va strig cu acel strigat surd care daca ar putea fi cu adevarat strigat m-ar auzi si cei care nu au auzit niciodata! s-ar trezi din somnul lor de taceri si mi-ar da dreptate!
invatati sa va strigati iubirea, dorinta, placerea! e absurd sa taci si sa strangi in tine frustrari cauzate de orgolii care nu isi gasesc locul si fug din loc in loc! orgoliile sunt acei cersetori carora oricine le-ar oferi adapost, tot il refuza, pentru ca le e mai bine AFARA , decat undeva unde e cald si bine! orgoliile sunt acei golani care au invatat sa isi castige existenta in strada, furand fericirea altora si mandrindu-se ca au reusit asta fara vreo facultate~!
in loc sa va strangeti sentimentele pentru a le da celor care merita, dati putin cate putin cersetorilor! daca ati pune tot ce dati intr-o pusculota, ati realiza intr-o zi cat de bogati sunteti! sau cat de multe v-ati putea cumpara cu banutii aceia stransi doar din ce NU DATI AIUREA~!
mereu exista cineva care ma opreste la metrou si imi cere un banut! zilnic1 dau si nu realizez ca pt acei banuti eu muncesc zilnic ore in sir, si chiar daca dau putin, cu fiecare zi se strang! stiu eu cui dau acei banuti? ce fac ei cu munca mea? poate beau, poate arunca pe droguri, poate isi iau tigari, poate merg in cluburi! sau poate le iau laptic copiilor! dar ... eu ce IAU PT MINE? nimic! dau ca sa ce?
ia ganditi-va putin la exemplul asta!!!
aruncam pe geam, pe strada, dam din mana, cu buna stiinta. fericirea noastra! zambim orgoliilor pentru ca ele sa se imbogatesca! platim niste chirii uriase acestor orgolii, pentru ca noi nici nu ne mai dam seama ca nu ELE locuiesc in noi, ci noi in ele, LA ele! platindu-le zilnic cu pretul fericirii noastre!
nu va dati seama ca viata se scurge, timpul trece si anii nu se vor mai intoarce niciodata!!!! niciodata ceea ce traim nu va mai fi a doua oara! e exact ca in acea invitatie de care va vorbeam tot eu acum cateva lunisoare " a doua oara nu te mai invit@!"
daca simti nu lasa sa se stinga, nu deveni pompierul propriei fericiri, pentru ca de data aasta acel foc nu e daunator, ci iti face viata frumoasa!
fa ceva pentru tine, chiar cu pretul unor lacrimi de respingere, de despartire sau de incercare esuata! nu pierzi nimic daca faci ceva pentru tine, chiar nimic! pierzi doar daca nu faci, daca lasi timpul sa treaca si sa decida el in locul tau ca trebuie sa isi foloseasca "resursele" pentru a stinge acele sentimente!
tot eu spuneam acum ceva timp "mai bine sa iubesti si sa suferi decat sa nu iubesti deloc!" :), tot eu spun acum " mai bine primesti in fata un "nu te mai vreau!" decat sa traiesti cu regretul ca niciodata nu l-ai cerut inapoi!
pentru Anca : nu ma certa, stii ca stiu bine ce am de facut in viata, doar ca ... "fa ce spune popa, nu ce face el!" :)
asa ca .. faceti ce SPUN eu, nu ce FAC eu!:)
va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica