pentru palmele mele

duminică, 28 februarie 2010

Cand ...

cand am nevoie de bani muncesc de dimineata pana seara
si ajung la magazinul din coltul strazii sa imi cumpar tot.
cand am nevoie de odihna dorm cateva ore
si ma trezesc cu puterea de a mai trai inca 10 vieti.
cand am nevoie de aer deschid fereasta si gust fiecare adiere!
cand am nevoie de singuratate plec si ma plimb pe strazile orasului.
cand am nevoie de apa beau pahar dupa pahar, cu o sete nestapanita!
cand am nevoie de Dumnezeu il caut in biserici vechi si in Biblii.
cand am nevoie de lacrimi plang in perna durerii
si ajung sa ma satur de gustul sarat!
cand am nevoie de zambet privesc comedii
si ajung sa rad cu lacrimi ce imi amintesc de dureri.
cand am nevoie de lumina aprind cateva lumanari si simt fieacare scanteie.
cand am nevoie de intuneric sting luminile si traiesc bucatile de vid
intre Lumesc si Nelumesc!
cand am nevoie de Tine ... nu stiu ce sa fac!
si atunci imi strig nevoia prin taceri care se desfac in cuvinte;
acele cuvinte pe care nimeni nu le va intelege vreodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica