pentru palmele mele

marți, 23 februarie 2010

tot eu, stiu:(

"Când m-ai avut
Nu ai ştiut cât valoram.
m-ai vândut lumii pentru câteva clipe
trăite în braţele unei frumuseţi blonde …"

ai aparut din nou, din senin, asa cum apari dupa fiecare etapa fericita sau trista din viata mea, dar mereu incheiata!:)
cu aceeasi privire, cu aceeasi dorinta, cu acelasi gand, cu acelasi nespus "vino inapoi!"
fara resentimente, fara vorbe, fara intrebari, fara raspunsuri! doar cu o lacrima in suflet, acceasi al carei gust nu as putea sa il uit vreodata! cu aceeasi stralucire cu care mi-am obisnuit ochii de atatia ani!
ai revenit sa-mi arati fara prea multe dovezi ca tot eu am ramas acolo, in inima aia pe care ai vrut candva sa o scoti pentru a nu mai simti nimic pentru mine! in inima aia in care pastrezi inca si azi aceleasi sentimente pe care insa reusesti sa le camuflezi mai bine decat orice alt militar bine instruit:)
dar care raman orice ar fi, oricat timp ar trece, orice femeie ti-ar cadea in brate! oricate buze ai saruta, oricati sani ai mangaia si oricate imagini de ochi ti-ar trece prin fata! aceiasi pe care ii uiti de fiecare data, de care nu iti mai amintesti nici macar cand iti striga fara vorbe "si pe mine m-ai avut!"
uneori imi doresc sa fi fost si eu INCA UNA, sa stiu ca ti-am trecut prin brate, prin fata, prin pat, prin orice altceva, dar nu prin suflet! pentru ca stiu cat doare!
si nu doare despartirea de mine, sunt si eu tot femeie, ca oricare alta! doare de fapt gandul ca ai avut si ai dat altcuiva! fara sa realizezi! doare realitatea clipelor prezente, aceea ca numai am ce sa-ti dau atata timp cat m-ai vandut oricui, fara macar sa stii! doare sa simti ca lacrimile mele isi gasesc izvorul in neimplinirea altor clipe decat cele petrecute langa tine! doare sa simti ca fiecare colet pe care l-ai primit de cand eu am plecat nu ti-a adus nici bucurie, nici implinire, nici speranta, nici fericire! ci acelasi dor de mine, aceeasi dorinta de "inapoi", aceleasi suferinte mascate de indiferente! pe care doar eu le cunosc!
de vreo 6 ani! wow, chiar au trecut atatia? :) cam da, in acelasi fatidic 13 februarie:)
coincidenta sau nu!:) viata mea s-a oprit la acest 13 ce pare a-mi vinde mereu fericirea pentru o tigara fumata intre 2 statii de tramvai, de tren sau de mai stiu eu ce mijloc de transport:) IN COMUN!:))
nu ti se pare ca viata asta se cam joaca cu noim face slalom printre coincidente, realitati, clipe, trairi si toate cele?:) nu ti se pare ca te intorci mereu pentru ca trebuie sa platesti pentru toate lacrimile mele nemeritate, pentru durerile mele surde? pentru nefericirea mea traita pe aeroporturile clipelor tale? sau ale nepasarilor tale?:)
cred ca din nou imi postez pe suflet logo-ul vietii mele: " TOT EU!":)
cred ca Ducu Bertzi si-a scris versurile dupa ce a visat povestea noastra nenascuta inca pe atunci :)) " ... eu care vroiam intr-una ALT SI ALT DECOR/ care spuneam prea lesne si ORICUI "mi-e dor!" :)))
"ea care m-astepta plangand / cand eu UITAM sa vin" :)) " a plecat, mi-a zis sunt liber/ dar n-a fost asa!":))
daca libertatea a fost mai importanta decat mine de ce ti-ai ingradit-o visand inca la mine?:) de ce ti-ai aruncat pe geam limitele si ai dorit "inca o data" ?:) parca trebuiau sa fie doar 2 luni:), nu 2 ani, nu 3, nu 5, nu 6!!!
parca la 20 de ani " nu trebuie sa pui suflet, trebuie doar sa traiesti clipa! cu cat mai multe, cu atat mai bine!" :))
de ce te-ai oprit la mine, daca oricum anii tai spuneau altceva? prietenii tot acelasi ceva:)), ratiunea asemenea? de ce ai lasat inima sa aleaga in locul tau? ai gresit, nu? ti-ai inserat in vene drogul acela care incepe cu M si care nu creaza DEPENDENTA, ci altceva al carui nume imi scapa sau nici macar nu sunt interesata sa-l gasesc!:)
stii care e ironia? ca acest "drog" nu se vinde nici la colturi de strada, nici in magazine de lux, nici nu se comanda, nici nu se gaseste pe rafturile vreunul magazin, nici nu isi asteapta clientii impachetat in foite de aur sau in ghivece de platina!
"drogul" asta e undeva intre cer si pamant, intre tine si ratiune! mai dramatic :PRINTRE VOI! :)) indiferentii acestia care isi schimba valoarea gramaticala a sentimentelor pentru simplul fapt ca li se pare ca suna mai bine:)
indiferentii astia care sapa groapa altora si fara sa-si da seama cad peste ani in ea:), si cine crezi ca vine sa va acopere cu pamant? :) "drogurile" :))
suntem NOI, femeile astea de hartie ale timpurilor de ciment, beton sau spuneti voi un material care sa vi se potriveasca cel mai bine cu statutul vostru de "baieti duri" care vreti sa pareti in fata noastra!:)
suntem atat de "praf" la inceput:)) , ca sa devenim atat de "frisca, budinca" sau ce o mai fi bun pe lumea asta:)), incat va inspaimantati cand vi se face pofta de "chestia asta pe care nu o suportam la inceput sau de care abia asteptam sa scap":))
revenind la TINE ... iti multumesc pentru realitatea pe care m-ai facut sa o accept dincolo de dorintele mele:); realitate care, din pacate, nu te include pe tine!
doar pe mine ... si pe un alt EL care va aparea intr-o zi sa-mi intregeasca fiinta!
paan atunci insa ... iti raspund la usa, tocmai ai ajuns... :) iti deschid si continuam discutia!
va pup:):P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica