pentru palmele mele

vineri, 19 februarie 2010

paradox:)

sper sa nu fiu inteleasa gresit, :) sa nu fiu injurata sau trecuta prin acatiste, dar am o stare de "atat de bine" , :) incat am ales sa ma gandesc mai mult la chestiile astea numite INDRAGOSTIRE, FERICIRE, IUBIRE!
intr-un exces de "furie realista" :), dupa o despartire pe cat de absurda pe atat de banala, imi strangeam amintirile si inainte de a avea curajul sa le pun intr-o cutie cu lacatel de aur:) mi-am ingaduit sa le mai revad o data!
si am vazut cam asa : ca acum catva timp eram indragostita! dar atat de indragostita, incat credeam ca s-au inventat fluturasi si in ajun de revelion, si dupa o bulgareala nebuna, si in timpul celui mai napraznic ger:)
ca strangeam in mana mana aceea care imi facea inima sa tresara la fiecare atingere, cu acea forta cu care numai un indragostit poate sa stranga dorintele pentru a le nimici si a le tranforma in realitati!
ce frumos am spus, nu?:)) acum sa mai ziceti ca nu am fost indragostita!!!:))
paan aici totul frumos , nu? partea urata este FERICIREA asta dupa care tanjim toti! si stiti cum e asta? toti o vrem, fara sa ne dam insa seama cam ce inseamna; pai ... fericirea inseamna siguranta, are nevoie de certitudini! ne indragostim si suntem fericiti! de fapt doar ne indragostim! de ce spun asta? pentru ca nu exista fericire in indragostire!!! pentru ca sunt 2 lucruri care presupun alte lucruri care se bat cap in cap! sunt total opuse: FERICIREA inseamna Siguranta, INDRAGOSTIREA inseamna Nesiguranta!
esti indragostit atunci cand nu stii mai nimic despre ce simte celalalt, despre ce vrea, despre ce este si cum este! deci cand esti nesigur!!!
cand esti insa fericit ai siguranta sentimentelor, a pasiunii si a "posesiei" persoanei de langa tine! insa... atunci cand siguranta intarzie sa apara incepi sa te intrebi ... sa te indoiesti din ce in ce mai tare!:) pentru ca ... vrei sa fii fericit! nu-ti mai sunt de ajuns incertitudinile, tremurul vocii, fluturasii din stomac, :)nesiguranta de "suna sau nu?/ vine sau nu?" !
vrei totul sau nimic! vrei sa stii cand a ajuns acasa, cu cine a iesit, de ce nu suna, de ce nu te cauta, de ce nu mai vrea sa iesiti ca inainte!:)
si atunci constinetizezi ca ceea ce vrei de fapt este sa fii FERICIT! fara sa realizezi ca pentru asta va trebui sa renunti la a fi indragostit si a trece la o alta etapa numita simplu ... FERICIRE! nu stiu daca fericirea inseamna asa cum spunem mai mereu SA IUBESTI, dar cu siguranta stiu ca reprezinta SIGURANTA! acea siguranta pe care nici un indragostit in lumea asta nu o va cere! tocmai pentru ca ceea ce este spontan este mai incitant! tot ce este nou este mai dorit!:P
nu ma injurati, fetelor, dar d-asta suntem inselate! pentru ca noutatea este una din dorintele LOR:)
decideti voi ce vreti de la voi insiva : FERICIRE SAU INDRAGOSTIRE?
eu le-am dorit pe amandoua :)) si acum numai am niciuna!=))
de ce? pentru ca pentru a le avea trebuie sa stii ca TREBUIE LUATE PE RAND! nu impreuna! trebuie sa stii sa RENUNTI la una in favoarea celeilate, trebuie sa ASTEPTI cuminte sa treaca una pentru a veni cea de a doua!
v-am pupat!:P
PS: 1 plus 1 intotdeauna vor face 2, dar 1 cu UNA nu vor face intotdeauna sex! :):P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica