pentru palmele mele

miercuri, 10 iunie 2009

Bataie inutila

Cuvintele care aduceau surâsuri
s-au transformat în motive de dureri .
lovituri de pumnale transformate în pumni de rătăcire
se năpusteau asupra trupului meu dezgolit de frământări .

scrisori care tăinuiau neputinţe şi iluzii deşarte
năşteau puteri de fier în pumni de bărbat chinuit de gelozii infantile .
versuri ce trădau jurăminte nespuse
aprindeau lumini de întuneric în suflet rătăcit .

şi atunci … pustiită şi rătăcită , plină de sângele nevinovăţiei
mă pierdeam în chinuri de amintire
şi mă întrebam ce am fost …. Unde eşti ?!

şi abia după ani de suferinţe însângerate şi de chinuri umilitoare
te-am întâlnit …
şi mi-ai legat rănile … şi ai spălat sângele închegat …
şi ai făcut să bată din nou o inimă de înger …

dar … o bătaie inutilă …
o secunda furată , o durere înăbuşită în săruturi amare …
şi totuşi … trăiesc … !
( 29 febr 2008 )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica