pentru palmele mele

miercuri, 10 iunie 2009

Sunt vinovat ...

Sunt vinovat ca te - am pierdut demult ,
Ca n - am ştiut să te iubesc destul …
Am fost altar de lacrimi şi dureri ,
Dar n - am ştiut să te iubesc ca ieri …

Sunt vinovat că alta te - a iubit ,
Că – i alta azi iubită - n locul meu …
Eu n - am ştiut să te păstrez al meu ,
Doar să iubesc , să sufar iar , mereu …

Sunt vinovat , un suflet blestemat .
Eu n - am ştiut să te iubesc curat …
Te - am părăsit , plecînd spre un alt el -
Sunt vinovat , îngerul meu rebel !

Te strig acum – dar poate prea tîrziu -
La mine - n braţe n - ai să mai revii …
E prea tîrziu iertare să - ţi mai cer ,
Îngerul meu … cîndva vei mai veni ?

Sunt vinovat că te - am iubit curat ,
Că te - am dorit fara vreo culpă surdă .
Sunt vinovat de nepăsare crudă ,
De neîncredere şi de iubire mută …

Nu te - am iubit de - ajuns să fii al meu …?
Prea mult te - am venerat însă mereu !
Sunt vinovat că numai esthi un ţel ,
Sunt vinovat că eşti … al ei Rebel
-20 ian 2003-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica