pentru palmele mele

joi, 11 iunie 2009

Dureros de mult

te vad atat de vag prin cenusa timpului
incat nu stiu daca esti vis sau realitate …
te astept demult , poate de ani
sa vii langa mine , sa ma faci fericita .

am nevoie de o lacrima care ingheata in mine
te vad prea vag sa te pot deslusi …
te iubesc dureros de mult , poate fanatic
am nevoie de tine, de viata , de … noi !

te-am cautat in adancurile nestiintei
si nu am putut sa ghicesc cine esti …
tacerea ma chinuie dureros de mult
neputinta ma renaste prin moarte …

te-am visat intr-o noapte ploioasa
dar stropii prea grei te-au acoperit …
te-am visat apoi intr-o iarna geroasa ,
dar fulgii de nea te-au pierdut …

cred c-am trecut pe langa tine candva
si nu am stiut ca trebuia sa te opresc ;
cred ca te pastrez prea adanc undeva
si dureros de mult ma chinuiesc .
- 10 dec 2002 -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica