pentru palmele mele

miercuri, 10 iunie 2009

certitudine

Ştiu că atunci când m - ai iubit
M - ai condamnat la veşnicie
Şi din inima ce ţi - a aparţinut atâta timp
Ai făcut un ocean de suferinţe
Şi că în final mi - ai ucis speranţele abia născute .

Ştiu că m - ai dorit pentru o clipă atât de tare încât
M - ai blestemat să te iubesc mereu la fel de mult
Şi în sufletul acela plin de chinuri
Ai sădit trandafiri plini de speranţe şi vise ;
Dar că în final mi - ai furat încrederea şi jurămintele promise .

Ştiu de asemenea
că m-ai blestemat atât de adânc încât
din fiecare sertar al inimii mele
au rămas doar vreascuri înlăcrimate
şi din toate câte ştiu am rămas
cu o certitudine :
că totuşi … M - ai minţit!

Esenţă: Am ştiut mereu că fericirea nu e pentru mine!
-6 febr 2003-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica