pentru palmele mele

joi, 11 iunie 2009

Luca


Stau rezemata de perete ... o raceala binecuvantata imi imobolizeaza nervii cauzati de caldura infernala si ma intreaba daca nu cumva mai am nevoie si de aer conditionat.
Raspund un " Nu, multumesc!" lipsit de vlaga si imi continuu sirul amintirilor - mai degraba al gandurilor- pe care incerc sa-l scurtez cat mai mult pentru a putea adormi la o ora cat se cat rezonabila (trebuie sa ajung la serviciu a doua zi , si ar fi ideal sa fiu odihnita).
Ups , cred ca am facut o mica gafa ... am spus "serviciu"! Ma simt putin cam "falsa" cand atribui aceasta "definitie" muncii pe care o fac! (si "munca" este oarecum fals spus, dar acum nu imi gasesc cuvintele)
ok, atunci rectific : trebuie sa ajung la Luca!
Probabil nu intelegeti , uneori si mie imi este greu sa contientizez ca sunt putin ciudata! (noroc ca nu sunt singura)
Luca este "serviciul" meu! E un fel straniu de a spune! In fine ...
Luca este un copil! Un baietel! In "termeni sufletesti" se numeste "Inger" (iar daca vreau sa ma fac inteleasa si de el , atunci spun "Ingeras")
Luca este in aparenta un copil normal! In realitate insa, este un pic anormal! Da, am spus bine, "anormal"! (depinde din ce unghi privesti lucurile!)
Normal inseamna : are ochi, urechi, gura, cap, picioare, maini, etc! (va rog sa le "diminutivati" cand cititi, asa veti avea o imagine mai clara despre el! )
Anormal (la Luca) inseamna :


  1. modul de a-ti spune "Te iubesc!" : cuvintele isi pierd valoarea in fata sa, nu exista om atat de bine "instruit" a vorbi , care sa puna semnul "=" intre pronuntia cuvintelor; de ce?! Pentru ca o spune ca un Inger! (iar ingerii nu stiu sa minta, nu stiu sa pacaleasca, nu stiu sa aiba interese!)

  2. modul de a te privi : oricata culoare ar avea ochii cuiva, oricat de mari si de fermecatori ar fi , nu au cum sa iti dea atata lumina cum dau ai lui! de ce? pentru ca sunt "ochisori" , nu ochi! (diferenta o faceti cand il veti vedea)

  3. modul de a imbratisa : pur si simplu! De obicei , "punem parafe" oamenilor importanti din viata noastra inclusiv din felul cum ne strang in brate! La el nu poti pune nimic. Poate doar punct durerilor , grijilor si supararilor care ne framanta in clipa cand te cuprinde cu manutele! PUR SI SIMPLU! La cel mai propriu sens posibil! (a-mi fi scuzate pleonasmele, dar nu ai cum sa le eviti cand vine vorba de el!)

  4. modul de a pupa: (pardon, de a-ti da un pupic):): nu "pur si simplu" , ci EFECTIV! :) Nu atingerea o ceri inca o data si inca o data, ci Modul de a o face!

  5. modul de a plange: (cred ca aici ma contrazic un pic cu "regulile" , caci de obicei ingerii nu plang! Dar poate acum intelegeti de ce spuneam la inceput ca este
    "anormal") conditional - optativ:) (pt cei ce nu stiu forma : "AS") De ce spun asta? Pentru ca, atunci cand ingerasul isi vrea recompensa - da, si ingerii sunt remunerati, nu stiati?- isi spune in gand "AS PLANGE" :) Adica te pacaleste un piculet, varsa cateva lacrimi "de crocodil" (atentie, "crocodilul inoata in apa si manaca balena" , deci nu incerca sa glumesti ca ii mananca mama sau bunica, iti vei primi mediat "rasplata" :) : te "inhata" cat esti de mare! (Luca). Iar daca plange "pe bune" ... uiti ca esti om , iar daca nu uiti te intrebi daca nu cumva ti-a lipit Dzeu la nastere alt ecuson. (Animal) Asa te vei simti in clipa in care ii vezi lacrimile curgandu-i pe obrajori!

  6. modul de a vorbi : daca "telemocanda" nu ar fi , ce-ar face Luca? ghici? Nu ar mai privi la "televzor". Ati ghicit despre ce era vorba? Telecomanda! (e doar un exemplu care te va ajuta sa intelegi mai bine de ce Dzeu a lasat pe lume copilasii!)

  7. modul de a vedea lumea: huh , pur si simplu ... fara cuvinte! Nu vede ura, nu vede invidia, nu vede nepasarea, nu vede cruzimea!

Ma opresc aici , la fatidicul 7! Pentru noi insa are conotatie pozitiva! :)


si imi continuu sirul gandurilor mele : mai pun o bila, mai adaug inca una si tot asa pana reusesc sa ma enervez din te miri- ce motive "adulte" : ba ca mi s-a oprit apa calda, ba ca am ars mancarea, ba ca am varsat apa pe covor, ba ca ...


si uite asa mai trece o parte din viata mea si adorm scaldata in griji si suparari! Cand de fapt viata este o simpla canapea pe care stai si faci diverse lucruri ! Si culmea , nu este vina ei ca aerul conditionat nu merge si ca peretele face caterinca de tine , racindu-ti plamanii pentru cateva clipe!


si uite asa mai ratez o ocazie de a vedea surasul ingerasului care isi cladeste propria lume in functie de tine!


Bine ca macar am cateva ore pe zi de "terapie ingereasca" . Nu ati inteles? Niciun psiholog din lume nu reuseste o terapie mai buna si mai exacta ca un copilas care scrie alfabetul multumirii special pentru tine!


ah , suna telefonul! trebuie sa inchei aici, oamenii nu sunt obisnuiti sa astepte pana ce eu imi inchei "pledoaria" cu gandurile mele!


dar promit o continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica