pentru palmele mele

miercuri, 10 iunie 2009

Nestire

Mereu am crezut că singura fericire
o pot trăi doar alături de tine …
Mereu am simţit că acolo …
trăieşte încă povestea noastră fără început …
Mereu am dorit să te am .. măcar pentru o clipă …
Nu ştiu de ce , poate pentru că …
Erai un vis …

Realitatea însă … m-a găsit goală şi rătăcită ….
Incerta şi dezgolită de speranţe …
Eu .. aceeaşi iluzie sau aceeaşi realitate …
Pe care am crezut că o ştiu mai bine decât pe oricine …

Dar am înţeles acum .. că fiecare secundă îmi cere răsplata …
Că fiecare atingere se vrea răscumpărată …
Că nimic nu este pe gratis ….
Că Tu … nu eşti un simplu vis transformat în realitate …

Tu eşti … realitatea însăşi … una crudă şi rece …
Tu eşti … mângâierea care mă topeşte ….
Dar .. . şi mai crud … tu eşti de fapt …
Secunda care a plecat …

Fericirea falsă … durerea pierdută …
Tristeţea regăsită … amintirea trăită …
Viitorul dorit …
Şi totuşi … nu sufăr …
Privesc doar realitatea … zâmbesc şi nu întreb nimic ….
( ce rost ar avea ? )
Aştept … nu ştiu ce … doar aştept …
Doar trăiesc … doar …
Nimic ….
( 11 febr 2008 )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica