pentru palmele mele

miercuri, 10 iunie 2009

sunt Eu - esti TU

Nu pot să te revăd de lacrimi sacre ,
Profan mi - e azi altarul de iubire …
Mă doare de te - aş mai privi o clipă
Prin inima ce plînge - n nemurire …

Nu am curajul vorbele - ţi s - ascult ,
Mi - e frică să te pierd din nou acum …
Nu pot să te privesc prin `cel trecut ,
Căci azi povestea noastră - i numai scrum …

Am ars filele dragostei curate ,
Mi - a fost prea teamă de povara grea …
Nu pot să te readuc in viaţa asta ,
Nu pot , deşi te-ador , iubirea mea …

Te mai privesc l - al timpului pervaz ,
Eşti Tu – ingerul meu iubit şi trist .
Mai plîng prin lacrima uitării
Sunt Eu – îngerul tău , tăcut artist …

Şi - acum te chem . - e prea tîrziu . Păcat …
Eşti Tu - un demon fermecat …
Te mai iubesc şi - acum la fel , mai mult -
Sunt Eu - visul cel blestemat …

Ucid al dragostei actor - pe scena vieţii suntem NOI .
Învie lacrima din chin - suntem doar noi eroi …
Te strig , te chem – eşti Tu …
Mă strigi , mă chemi - sunt Eu!
- 20 ian 2003-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica